Project: "Dna Replica"

Status
Not open for further replies.
jaja mij ook ;) enuh tom krat bier gaat niet door.........sorry maar dan maar voor de lol

morgen maar is verder met me dna zwaarder maken met polyester :D word ik nog slomer
 
ghost-dna said:
jaja mij ook ;) enuh tom krat bier gaat niet door.........sorry maar dan maar voor de lol

morgen maar is verder met me dna zwaarder maken met polyester :D word ik nog slomer


Ben je soms bang dat het je een kratje kost? Beetje jammer wat mensen eerst een weddenschap afleggen en daarna niet meer durven.
 
we zullen het allemaal wel zien maar dat kratje heeft niet de reden dat ik niet meer durf ;) want dat komt wel goed. heeft een andere reden.

maarja genoeg gelult ben vandaag wezen polyesteren zit nu te w8en tot het droog is als het vanaaf een beetje eruit ziet dan zal ik even plaatjes schieten en update
:)
 
Wel leuke monoseat ben benieuwd maak er iets apparts van zoiets als kiesler mono seat voor sr oid ;). Komt vast en zeker goed,

succes
 
hoe zorg je er nou voor dat die mono recht zit?....

je heb niks afgeplakt aan de kant waar je zit , lijkt mij want de tape daar zit zwaar scheef...
 
Last edited:
Zie het als opbouwende kritiek robbert ;)
enuuh, ik vind je dna erg vet, ben benieuwd wat hij gaat scoren op de bank, en hoe dat monoseatje er uiteindelijk uit gaat zien. succes ermee

trouwens, coole chatbox hiero 8)
 
Last edited:
als ik gewoon een vraag stel .. en je misschien probeer te helpen , net als dat sbo gebeuren hoef je egt niet zo te rageren....|(

kvindt je dna wel vet (alleen je persoonlijkheid wat minder)

kom op beetje positief denken! :henko:
 
iedereen is enthausiast... als het om zn eigen scooter gaat.. laat iedereen gwoon in zijn of haar waarde.. als er hier mensen willen zijn die zich de goden onder de scootertuners wille voelen.. moeten ze dat zelf weten.. tis voor de lol.. en niet om 1 of andere oorlog te winnen ofzow.. ...
net als dat mensen bij mij lopen te zeuren dat ik eindelijk es ga blazen.. omdat ik een speed heb aangeschaft.. iedereen hoord er bij toch?? of je nou optic of motorisch aant tunnen bent.. of zie ik dat verkeerd?? en dan moeten een paar mensen die denken dat ze veel weten zomaar iemand uitzoeken die ze als zwart schaap gaan behandelen.. laterrr..

en dan vooral.. als je diegene Alleen tegenkom.. dan doen ze schijnheilig lief en aardig en willen ze alles weten over je scooter.. maar als ze met een paar zijn.. komen ze met bespottingen.. rot op zeg..
 
Last edited:
Dit is dus geen gezeur, maar een normale vraag die al eerder is gesteld. Hoe wil je dit recht gaan krijgen als de basis waar je binnen aant polyen bent zo krom als een hoepel is? Ik bedoel waar je straks met je kont tegen aan komt te zitten? Ik zou even een goede lijn neerzetten voordat je die 2e laag aanbrengt :) Maargoed tis maar een aanmerking.
 
Ik heb hem zien rijden op lelystad, gaat goed vooruit man!

Ik heb een zwak voor DNA's... *zucht* ik wil er ook ooit nog eens eentje :D
 
morgen nieuwe update ga mijn mono seat afmaken, natuurlijk met nieuwe pics en als ik nog genoeg poly heb ga ik mijn kontje dicht polyesteren en daar natuurlijk ook foto;s van
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top