Project: "Dna Replica"

Status
Not open for further replies.
Blue Shark said:
Ging je eerste setupje goed met die c20? was die uitlaat niet te hoogtoerig? Ik ga namelijk binnekort gelijkaardige setup steken maar was van zin met c16 te rijden..

Voor de rest vet project! 9||6

je vergeet 1 ding dit is een pia blok en jij onder je rox is mina. de stage 6 loopt daar anders op kwa toeren enzo.

robert succes maak er wat van
 
d8 het nie met je slotje tom :p kijk mijn project page nog maar is goed door vooral de onderste regels ieh ieh :D

ik ben stiekem he, hahaha
 
Klijne smiegt :p na gister wisten we het al Whaha komt ie in een keer ze blok halen bij de scooterwinkel helemaal ingepakt en wel :)..

ik wil nu wel ff weten wat en foto's zien natuurlijk :)
 
tof project en ben benieuwt wat je er uit weet te persen, wil ook nog eens een dna kopen echt gruwelijk scooters, veel plezier er nog mee blijf um volgen;)

mzzl wes
 
Tjonguuuuh.. wanneer steek je dat blok van je nou es in elkaar.. hoor nix meer van.. maaruh.. dat jij m verkoopt.. haha no way.. ben niet gek.. ik ken je wel beetje.. veel zeggen maar niet doen.. mensen laten denken zeg maar:p haha.. spreek je.. o0ii
 
Ik vind die uitlaat er echt lelijk onder staan :X...die cilinder is wel leuk, voorkapje staat ook wel grappig. Succes iig,
 
smaken verschillen en die uitlaat denkje echt dat mijn blok om uiterlijk gaat neej gaat toch om zo veel mogelijk pk's


maar ja smaken verschillen.
 
ghost-dna said:
smaken verschillen en die uitlaat denkje echt dat mijn blok om uiterlijk gaat neej gaat toch om zo veel mogelijk pk's


maar ja smaken verschillen.

Als ik een blok heb met veel pk's en een oerlelijke pijp zou ik egt wel overwegen om een andere te halen :+

Maarja, smaken verschillen :W

ben benieuwd wat het uiteindelijk word :)
 
onzin, pijp is supertof, is tenminste een beetje vakwerk ipv die std prullen die met miljoenen over de toonbank rollen.
 
Wat een gezeik over deze pijp.
Als die over de 20 pk gaat is het precies anders om :L
Pijp ziet er niet verkeerd uit!
Succes:)
 
ruud. said:
onzin, pijp is supertof, is tenminste een beetje vakwerk ipv die std prullen die met miljoenen over de toonbank rollen.

Dit is onzin,... Jij vind hem tof, ik niet. Jou mening hoe goed hij ook is, blijft een mening en geen feit net als dat voor mijn mening geldt.
Boeiend, de eigenaar vind hem tof, het gaat hem om de pk's. Ik hoop dat ie dr genoeg haalt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top