Project: "Dna Replica"

Status
Not open for further replies.
Vlammen Robbert :)
Je DNA ziet er weer goed uit, maar hij mag volgens mij wel weer eens een poetsbeurt gebruiken :p(stof @ achtervelg)

Tot op perkpolder :)
 
@ kuitnrg - neej nog niet gebankt. vandaag net in elkaar gezet :D

@sonic tuning - haha vett klinkt dat zo door dan :p zat ik weenie hoe groot weiland tussen en een geluids wal :D

@custom aerox - ja sorry maar me uiterlijk komt nog wel een keer, mijn eerste prioriteit is vlammen op perkpolder :D

thnx voor de reacties :)
 
Wie is die kerol die daar tog is even als een malle! loopt te stuiteren !
:W
het was weer lekker vlammen vandaag ..

1x kicken en starten nice hoor robert , dat heb je goed geprepareert men jong!.. , je dna rijdt erg lekkah!
 
PLOFKANKAH!!! haha DNA vlamt m wel hr..;) mrjah.. tis dak moest werken.. anders wask ook wel ff mee geweest denkz..:).. o0ii
 
Komende ! .....half poeli / evo of stage6 / - 28 mm stage6 - mhr kevlarbelt ( nieuwe )

daarna op de testbank en we''ll see

mvg
 
ja op de filmpjes rij ik nog met te zware rollen
en een iets te grote sproeier maarja... komt nog wel goed voor perkpolder :D
 
MiQ said:
Lekker geluidje =D
komt door die vette sproeiers in de o zo gruwlijke carb :p
haha (grapje :*)

hij ging lekker robert ! hopen dat je over 2 weekjes een carb en een lekkere afstelling heb.
Ik ga em ook in elkaar proberen te krijgen en dan doen we nog een sprintje :~
 
ja deze week komt er zoiezo een 28mm stage6 ...dus kan ik die een beetje afstellen. moet ook nog ff 1 gram lichtere rollen er in gooien.

en dan voor perkpolder alleen ff me mengsel afstellen op de bank :p want er komen nog onderdelen vandaar dat ik hem dan nie helemaal laat afstellen .
 
ok boys vandaag heb ik rolletjes vervangen er zat 2,8 in NU zit er 2,65 in :p iets de mengselschroef gedraaid :p ik zeg dit jammer dat er geen filmcamera was :p ik trok aan gas en hij bleef om hoog :p WEEEELY echt vett met een dna. maja ik hoop er snel een filmpje van te hebben :D


@ hellraizer_ dna : thnQ

@ menace idd bedankt voor je carb :D
 
Heej robert, sprak je laatst op school ( roc ravestein )
En had nog beloofd te reageren, dus bij deze heb ik gereageerd :)
Verder is het een nette en vette dna !
Veel succes nog, hoop keertje tegen je te vlammen :)
 
@ custom aerox zo spoedig mogelijk

@bounkass ik ook maar het gevoel om er zelf een wheely op te doen alleen met power zonder te trekken of je rem gebruiken is wel heel gruwlijk

@ jeroen thnx man is goed !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top