Polini Evo Twins Zip 2009

Kleine update.
Zipje is opgehaald, dus voortaan hard oefenen!

[ir]http://94.100.113.13/605100001-605150000/605142901-605143000/605142959_6_RrH2.jpeg[/ir]
[ir]http://94.100.114.64/605100001-605150000/605142101-605142200/605142146_6_AFDX.jpeg[/ir]
 
Je moet ook je voet wat meer naar voren zetten,zodat je daar kracht kunt zetten om hem omlaag te houden :+

Wel mooi ding, jammer van de slechte (bewerkte) foto :P
 
Ja, is nog steeds kijken hoe en wat, fijne positie voor mezelf vinden etc.
Maar fotos zijn niet bewerkt:? Ze zijn gewoon wazig.
 
Ja, is nog steeds kijken hoe en wat, fijne positie voor mezelf vinden etc.
Maar fotos zijn niet bewerkt:? Ze zijn gewoon wazig.


whehe waarom zouden ze bewerkt moeten zijn? omdat je een wheely maakt?? twins zipjes maken geen autowheelys jeweetzelluf

laat ze ff anders je wheely filmpje zien ;) dan zien ze wel dat dat voor jou geen probleem is met dit monster :P
 
Als je meer tegen de voorkant van je zadel gaat zitten ipv er op. en je voet of knie op de voorkant van je treeplank dan zal je hem al een stuk makkelijker houden. Nu zit al je gewicht nog in het midden van de scooter.
 
whehe waarom zouden ze bewerkt moeten zijn? omdat je een wheely maakt?? twins zipjes maken geen autowheelys jeweetzelluf

laat ze ff anders je wheely filmpje zien ;) dan zien ze wel dat dat voor jou geen probleem is met dit monster :P
Haha filmpje staat op de 1e pagina:p

Als je meer tegen de voorkant van je zadel gaat zitten ipv er op. en je voet of knie op de voorkant van je treeplank dan zal je hem al een stuk makkelijker houden. Nu zit al je gewicht nog in het midden van de scooter.
Thnx voor de tip, zodra het weer een beetje mee gaat werken, gaan we het proberen!
 
Sowieso, std vertanding + orginele vering = wheelies. Heb je niet veel vermogen voor nodig ook. :P Maar wat heeft t spul gescoord? Ben wel benieuwd. :)
 
Std vertanding? Zover ik het weet heb ik malossi gelagerd in... Aan de topsnelheid is het ook te merken, maar dat terzijde.

Std vering? Fournales... Als je met standaard bedoelt dat ie veert en dat het geen alu staaf is, ja hij veert heel klein beetje.
 
Ben je bang dat iemand je het vermogen weg kijkt ofzo?

Ik vind persoonlijk de kleuren er niet op vooruit gegaan, oranje met zwart is mooier vind ik.
 
Nee hiermee wil ik het extra gezeur voorkomen.

Door het plaatsen van foto's zijn er al vooroordelen dat de foto's zijn bewerkt, of dat ik standaard vertanding heb.
Dus wat voor discussie zal er ontstaan als ik mijn pk's neerzet? er is geknoeid met de meting? Achterband stond op 6 bar? is het on of wel gecorrigeerd? Zat er een olifant op de scooter voor extra druk? (+ ik heb al duidelijk uitgelegd waarom ik het niet doe)

Als je hieruit concludeert dat ik dan net zo goed niks kan vermelden, gelijk heb je. Maar ik post het voor de mensen die het wel leuk vinden om dit te volgen en mij mee willen helpen (daarmee bedoel ik dus onder andere Maarten die mij heeft verteld hoe ik beter zou kunnen starten op een fatsoenlijke manier, zonder dat ik om heb gevraagd, thnx ervoor) Mensen met fatsoenlijke argumenten en argumenten die ze op normale manier naar voren brengen.

En jammer dat je de kleuren niet mooi vindt, ik wel. Maik heeft het voor mij gespoten en hij heeft het ook uitgezocht en ik goedgekeurd.
 
Last edited:
Ik zeg toch ook niet dat je je kleuren moet veranderen :P. Ik zeg alleen wat ik vind, dat mag hier namelijk.

Als je in eerste instantie gewoon je vermogen gepost had was er al veel minder heisa geweest rondom deze projectpagina, je roept het zelf naar je toe. Dat mensen ongelovig zijn op het gebied van hogere scores, dat is al jaren zo. Het blijft dan gewoon ja en amen zeggen :).
 
Nette zip hoor! :)

Alleen vind ik het erg overdreven waarom je je vermogen niet kwijt wilt. Lekker boeiend wat andere mensen denken. ;) Misschien krijg je je juist wel tips ofzo. ;)

Maargoed, ik lig er niet wakker van. :P

Verder wel netjes bezig. :)
 
Ik zeg ook niet dat het fout is wat je zegt betreft de kleurencombo, uiterlijk is altijd smakenverschil, en is maar goed ook, want anders hadden we allemaal zelfde scooters/kleding etc.

En de heisa rondom vermogen is er nu wel, maar dat zou net zo erg zijn als ik die had gepost, maar dan gewoon op ander vlak. (Oh en ik zeg ook niet dat ik uberveel heb gescoord, het is gewoon normaal).

OT, het is nu redelijk droog, dus ik ga mijn beestje even uitlaten, want als ik de weervoorspellingen moet gaan geloven zal het moeilijk gaan de komende week.
 
zip is kk vet ouwe!! parelmoer wit, kleur van het jaar 2009!! alle dikke nieuwe autos zijn niet voor niets bekant allemaal wit :D
 
Ant laat mij vrij in mijn handelingen. Ik ben tenslotte niet zijn vertegenwoordiger zoals ErwinB dat was. En het niet vertellen van vermogen kwam van mijn kant.

OT: Net geoefend met nieuwe "normale" tactiek. Werkt idd veel beter, makkelijker. Nogmaals thnx voor de tips bij deze. Zipje komt nog steeds behoorlijk van de grond af, soms gaat goed, andere keren minder. Nog even dooroefenen en dan kijken wat het wordt met tijdmeting etc.
 
Back
Top