TomasKosten
100% HD-Tuning
wat zit er nu in de zip als ik vragen mag ?
wat een haat op maikel zeg :X.. wieger, zowieso zielig van jou..
Verder gewoon nogsteeds strakke zip, en zeker garant voor veel vermogen!
Kees die 45 kg ging over deze zip, niet over die van robert. maja dat terzijde.
Idd wieger ... sprints!
Groeten
wat een haat op maikel zeg :X.. wieger, zowieso zielig van jou..
Verder gewoon nogsteeds strakke zip, en zeker garant voor veel vermogen!
Gvd gast, maak je niet zo druk
Jezus wat een senimenteel gezeik zeg.
Ga een boek schrijven ofzo.
Laten we maar weer ontopic gaan??
Mooi project dit.
ja want stel dat de concurrentie de score als excuus wilt gebruiken............................
Het lijkt mij, dat de TS gewoon aandacht wilt, en van alles en iedereen de vraag wilt horen; "hoeveel pk heb je met je evo gehaald?"
Als je niet wilt vertellen hoeveel vermogen je 'uber-nette-race-zip' heeft, zeg dan gewoon niks, en ga ook geen mensen blij maken door te vertellen dat de zip op de testbank is geweest.
Mij maakt het geen mallemoer uit hoeveel pk je hebt, ik wil alleen maar weten op hoeveel bar je voorband is opgepompt?
Mocht ik ooit besluiten om te gaan sprinten, en we komen tegenover elkaar, kan ik mooi als excuus zeggen dat me band zachter was dan de jouwe.
ja want stel dat de concurrentie de score als excuus wilt gebruiken............................
Het lijkt mij, dat de TS gewoon aandacht wilt, en van alles en iedereen de vraag wilt horen; "hoeveel pk heb je met je evo gehaald?"
Als je niet wilt vertellen hoeveel vermogen je 'uber-nette-race-zip' heeft, zeg dan gewoon niks, en ga ook geen mensen blij maken door te vertellen dat de zip op de testbank is geweest.
Mij maakt het geen mallemoer uit hoeveel pk je hebt, ik wil alleen maar weten op hoeveel bar je voorband is opgepompt?
Mocht ik ooit besluiten om te gaan sprinten, en we komen tegenover elkaar, kan ik mooi als excuus zeggen dat me band zachter was dan de jouwe.
Kan je beter geen project-page maken ook...
Verder wel een brute zip!