Polini Evo Twins Zip 2009

wat een haat op maikel zeg :X.. wieger, zowieso zielig van jou..

Verder gewoon nogsteeds strakke zip, en zeker garant voor veel vermogen!

Kees die 45 kg ging over deze zip, niet over die van robert. maja dat terzijde.



Idd wieger, beetje jammer ;)
als je de verhalen niet goed kan herrinneren, dan ouwehoer niet zomaar over mij aub?

hoe kan een standaardt zip nou 45 kg wegen? tuurlijk ging het toen over de 2 carbon zipjes, en dat weet je net zo goed als ik
welke debiel gelooft nou dan mijn 100% standaardt oranje zip 45 kg woog?? whaha ;) maarja blijkbaar deed jij dat? dus dat is opzich nog wel humor :D

maargoed wel grappig om te lezen hoe mensen ineens weer gaan ouwehoeren over me :)

met termen zoals ""jah als je zag hoe hij ermee omging"" geloof me ik heb er genoeg geld in gestoken om de scooter netjes te houden, en die bullshit van dat het carter is gescheurd omdat er geen splitpen in zat? geloof het zelf ;)
blok is zeker al 6 jaar oud? en al die straat kilometers die ik ermee gemaakt heb en de vorrige eigenaar robbert simonis, daar gaat een carter van scheuren, ooit houd het op hé! spul blijft niet voor altijd heel.

ik hb er in iedergeval genoeg lol mee gehad buiten het sprinten om, vind het een beetje zonde om een scooter met zo'n waarde in je schuur te laten staan voor alleen het sprintwerk, vandaar dat de zip ook 100% orgineel was ;) en niet aangepast voor de sprints!

Groeten
 
Amen:D

Ik vraag me nog altijd af waarom er zoveel mensen zijn die haat aan maikel hebben.:)
Aan z'n scooters zal het toch niet gelegen moeten hebben..

Maar even ontopic: Wat heeft ze zip gescoord op de bank?;)
 
Hier komt een stuk betreft offtopic gedeelte, als je jezelf tijd wilt besparen scroll dan omlaag naar de volgende post.

Idd wieger ... sprints!

Groeten

Ten eerste Maik, no offence van mijn kant.

De enige reden waarom ik je " buiten-circuit-gebruik" van de scooter noemde is om de kritiek op mijn gebruik ervan te weerleggen. Want ik vind het beetje jammer dat mensen me ineens gaan aanvallen omdat ik de scooter zogenaamd verkracht en bij jou was daar geen sprake van, terwijl je net zoveel -zo niet meer- mee deed dan ik.

Dat brengt ons bij de tweede punt. Ik geef je groot gelijk dat je de scooter buiten officiële gelegenheden ook moet gebruiken, want je hebt er tevens enorm veel voor betaald. Daarmee bewijs je ook dat jij en de rest die aan je scooter hebben gewerkt (dus bijvoorbeeld Twins) een groot prestatie hebben neergezet door een machine te maken dat optimaal presteert. Want ik vind het tenslotte knap dat jij (en naderhand ik) probleemloos zowat iedere dag mee over straat konden rijden en vervolgens met de top gaan @ SBO (dit geldt echter (nog) niet voor mij). De meeste mensen -die ook in de top rijden- krijgen al problemen met hun scooter als ze die ALLEEN voor SBO gebruiken, omdat de scooter dat al niet kan hebben.

Opmerking betreft gescheurde blok: Ja ik ben ervan overtuigd dat de blok gescheurd is omdat er geen paspen in zat. Want de scheur zit precies daar waar de paspen hoort te zitten. MAAR ook jij hebt gelijk, want de vadertje tijd heeft zijn steentje hier aan bijgedragen, dat is een combinatie van beide factoren. 6 jaar is een mooie tijd voor een blok.

Nog enige opmerkingen? Ja, mijn enige kritiekpunt wat uitgaat naar jou heeft te maken met het "een beetje verdraaien van waarheid". Daarmee wil ik zeggen dat je best eerlijk tegen mij hebt kunnen zijn dat de ex blok van anthony -waarmee robbert 2e @ meppel 2008 werd- sneller was dan de blok wat ik nu heb. Dan had ik de andere gekocht, en je weet best dat ik dat zou hebben gedaan, want ik had bijna alle 3 de zips gekocht, mijn enige beperking hiervoor was gebrek aan ruimte (wat zich bewijst in het feit dat mijn zip ook nu niet thuis maar ver weg staat). Maar dat terzijde, want alles heeft uiteindelijk een reden voor de toekomst.


wat een haat op maikel zeg :X.. wieger, zowieso zielig van jou..

Verder gewoon nogsteeds strakke zip, en zeker garant voor veel vermogen!

Haat... Als er sprake van haat is dan ontstaat er van mijn kant een vraag van hoe dat is ontstaan? Ik heb hiervoor 2 redenen met een gevolg wat in mijn project te zien zal zijn.

Eerst reden is jaloezie. Maik heeft altijd nette scooters gehad die zich dubbel en dwars hebben bewezen, uiterlijk door scootin's te halen en toen hem werd verteld dat hij slechts een mooiboy was betreft scooters heeft hij het tegendeel bewezen door een snelle en lichte zip te bouwen wat 2e plaats heeft behaald @ meppel 2008. Toch blijven er altijd kritiekpunten ontstaan ook al is je scooter in vrijwel alle opzichten perfect.

Tweede reden wat DUIDELIJK met Maik te maken heeft is het feit dat hij zich nergens voor terugtrekt en zijn mening duidelijk laat horen (ook nu), zonder dat hij zich aan de geschreven en ongeschreven regels van de publieke fora houdt. Dat is een positief punt van hem, maar een negatief punt voor de anderen, omdat niemand het leuk vindt om tegengesproken te worden en met neus op de feiten gedrukt te worden. Sommige mensen worden gewoon beperkt door hun inlevingsvermogen en zijn ervan overtuigd dat hun manier van interpreteren de juiste is. Gevolg: haat en ban.
 
Wat heeft dit allemaal deels met mij te maken? Het feit dat ik mijn vermogen voor mezelf houd. Dit heeft met meerdere dingen te maken.

Ten eerste vind ik dat het opnoemen van vermogen totaal geen nut heeft in geen enkel geval. Het kan worden gebruikt als zelfverheerlijking en promotie in de zin van "kijk mij, ik heb 24pk met een evo wat bijna niemand -zo niet- niemand na kan doen." Maar het kan ook als een excuus worden gebruikt in mijn en in geval van tegenstaner: "kijk, hij heeft meer vermogen dan ik, daarom heb ik verloren" of "zijn pk/kg verdeling is beter daarom heeft hij gewonnen". Ik kijk liever naar het totale plaatje en wil me niet laten beperken en tegenhouden door cijfertjes.

Ten tweede vind ik het opnoemen van pk's als nadeel tegenover jezelf gebruikt kan worden. Als je tegenstander weet dat jij minder vermogen hebt (en zelfde pk/kg verdeling) maar dat jij toch van hem wint, dan weet hij dat hij zeker betere prestatie neer kan zetten omdat hij andere factoren kan en moet verbeteren.

Greets.
 
Jezus wat een senimenteel gezeik zeg.
Ga een boek schrijven ofzo.

Laten we maar weer ontopic gaan??

Mooi project dit.
 
DAMN JA wat een gezeur. Ik heb maikel nog geholpen met een scooter etc, dus ik zie geen problemen, En al helemaal geen aanleiding om mij nu zielig te noemen enz enz. Mja het is voortaan een trend om hier problemen op te zoeken ofzo :P?

Maikel :* maak je niet dik, dun is de mode
 
ey mishaa ben benieuwd wat dit ding nu scoord
zal wel vooruit gegaan zijn en tis hier ook altijd het zelfde he met dat offtopic gezeik
mensen zijn snel jaloers of weten het beter
vooral als het over maik gaat hahaha
zo ging dat toen ook met die wallie die ik van hem kocht met rotor,c20,mhr70 enzz..
maar wens je su6 pik en maak er wat van met de sbo!
 
laat maar heb t geleze dacht filmpje maar is gewoon een hele tekst!
me ogen zijn nu helemaal moe van het leze whaha
en vooral als je in het donker naar de beeldscherm ook nog kijkt haha
ow en die rida nog gesproke?? want heb nog iets van em...
ow en zag je die filmpje op je hyves wat ik krabbelde haha
zet is wat update fotos man of filmpjes als da gelees wor ik moe van.
aaaa ik zie je wel op de sprint of naast me in de auto onderweg naar een sprint :)
 
beetje zielig dat iedereen hier zo moet kraken. Wat die misha ook zegt het is toch wel fout in jullie ogen.
On topic:

Laat ze maar gewoon zien hoe snoei hard het ding straks loopt :)

Spreek je
laturs
 
Hehe, ik bedoel t ook niet om hier te gaan zitten stoken ofzo hoor..

Maar er is altijd wel iets te zeiken door mensen, die er juist helemaal niks vanaf weten hoe en wat, en zomaar iets roepen! wil iig ff duidelijk maken dat ik er niks mee bedoel ofzo.!

Maar geen offtopic meer!

Ben benieuwd naar de score! Ondertussen scooter al terug?
 
ja want stel dat de concurrentie de score als excuus wilt gebruiken............................

Het lijkt mij, dat de TS gewoon aandacht wilt, en van alles en iedereen de vraag wilt horen; "hoeveel pk heb je met je evo gehaald?"

Als je niet wilt vertellen hoeveel vermogen je 'uber-nette-race-zip' heeft, zeg dan gewoon niks, en ga ook geen mensen blij maken door te vertellen dat de zip op de testbank is geweest.

Mij maakt het geen mallemoer uit hoeveel pk je hebt, ik wil alleen maar weten op hoeveel bar je voorband is opgepompt?
Mocht ik ooit besluiten om te gaan sprinten, en we komen tegenover elkaar, kan ik mooi als excuus zeggen dat me band zachter was dan de jouwe.
 
ja want stel dat de concurrentie de score als excuus wilt gebruiken............................

Het lijkt mij, dat de TS gewoon aandacht wilt, en van alles en iedereen de vraag wilt horen; "hoeveel pk heb je met je evo gehaald?"

Als je niet wilt vertellen hoeveel vermogen je 'uber-nette-race-zip' heeft, zeg dan gewoon niks, en ga ook geen mensen blij maken door te vertellen dat de zip op de testbank is geweest.

Mij maakt het geen mallemoer uit hoeveel pk je hebt, ik wil alleen maar weten op hoeveel bar je voorband is opgepompt?
Mocht ik ooit besluiten om te gaan sprinten, en we komen tegenover elkaar, kan ik mooi als excuus zeggen dat me band zachter was dan de jouwe.

Kan je beter geen project-page maken ook...

Verder wel een brute zip!
 
ja want stel dat de concurrentie de score als excuus wilt gebruiken............................

Het lijkt mij, dat de TS gewoon aandacht wilt, en van alles en iedereen de vraag wilt horen; "hoeveel pk heb je met je evo gehaald?"

Als je niet wilt vertellen hoeveel vermogen je 'uber-nette-race-zip' heeft, zeg dan gewoon niks, en ga ook geen mensen blij maken door te vertellen dat de zip op de testbank is geweest.

Mij maakt het geen mallemoer uit hoeveel pk je hebt, ik wil alleen maar weten op hoeveel bar je voorband is opgepompt?
Mocht ik ooit besluiten om te gaan sprinten, en we komen tegenover elkaar, kan ik mooi als excuus zeggen dat me band zachter was dan de jouwe.

Aandacht? Noh... Als ik aandacht wil dat kom ik wel met iets beters dan verzwijgen van dingen, maar iedereen heeft eigen manier van aandacht trekken. Maar gelukkig is aandacht niet mijn hoogste prioriteit, dus maakt het me geen zak uit, ook al reageert hier niemand op mijn ProjectPage.

Verder heb ik mijn project nog nooit 'uber-nette-race-zip' genoemd, en zover ik het weet heb ik nog nooit "blij" of "trots" over mijn eigen spullen gesproken. Maar als jij het zo vindt, wie ben ik dan om er iets van of tegen te zeggen?

Verder -no bullshittin' me- met voorbeelden als bandenspanning. Bespaar mij en jezelf tijd en gun mij beter geen aandacht.


Kan je beter geen project-page maken ook...

Draait projectpagina enkel om pk's dan? Dus alle mooie foto's, ideeën, oplossingen en ervaringen die de projectstarters/-leiders meemaken, vastleggen en met iedereen hier delen tellen niet meer mee? Dus als ik een straatscooter-project zou maken waar al mijn aandacht naar uiterlijk zal gaan maar het blok standaard bleef, zou ik dan in jouw woorden beter geen pp maken?

Verder wel een brute zip!

Thnx:)





Verder als er mensen zijn die problemen hebben met mijn manier van "projectverslag", ga dan niet hier zeuren en gebruik je tijd voor iets nuttigs. Volgens mij staat het nergens in reglement dat ik verplicht ben om mijn pk's oid te vertellen. Vind je echter van wel? Meld het dan bij Use&Abuse en vraag om een topicsluit.

Verder vind ik het gewoon grappig dat de aard van de mens hier telkens weer naar boven komt. Als je iets niet wet of niet mag wil je het juist wel doen/weten. Temptation of the forbidden fruit.
 
Back
Top