Nette zip
Leuk dat je ook EVO rijd, eens sprintje doen op Sluiskuil!!
Maar waarom geen std klasse? Je hoeft toch niet veel te veranderen voor regelmentair te voldoen?
Succes verder
Doen we, ik hoop alleen dat twins tijd voor mij heeft om te banken VOOR Sluiskil, anders beetje zelf afstellen.
En voor standaard klasse moet ik:
-nieuwe monoarm dus ook velgen.
-dichte binnenkap
-standaard tank
Op zich misschien niet zo gek veel, alleen ik heb geen zin om dat ding weer te gaan veranderen + bijspuiten. Misschien volgend jaar, want nu is het toch mijn eerste jaar, beetje kijken, oefenen, ervaring opdoen enz
Thnx
ahaha Gideon ding is zeker goed terecht gekomen staat meer stof te happen op de kamer dan dat hij benzine proeft
maar op de gala bal was de oorzaak dat de pakkingen kapot sprongen en vervolgens die vastloper was met nieuwjaar
voor de goede bedoelingen
nu weer speed 04 erop en knalt nog steeds ubber lekker
en misha ik vind de kleurtjes er heel lekker uit zien van de foto kun je het niet goed zien
denk dat als ze hem in het echt zien toh wel strakker opgeworden is!
su6 verder Ciaoooo
Haha, thnx man
Was dat oude blok van Maikel dan ? Anders kun je idd beter alles nieuw kopen, hoe die met de spullen om ging :X
Hoe kom je trouwens bij dat gewicht ? 55 KG voor een zip is wel heel weinig, en 85 veel te veel. Dus standaard klasse zal het dan ook niet kunnen worden.
haha
hoezo kan het niet? minimale gewicht is toch bij std klasse 140kg ?
Als je een nieuw blok pakt + nieuwe onderdelen is dat totaal geen garantie voor meer vermogen, dat is iets wat ik wel geleerd en gezien heb afgelopen jaren. Verder is 140 kg niet bizar veel als je maar zorgt dat je genoeg vermogen hebt, lichter is altijd beter.
Verder weet ik uit eigen ervaring dat een malossi overbrenging alleen maar gekut is met die evo's en dat heb ik al met meerdere blokjes gezien, maargoed ben benieuwd wat het bij jouw doet dan!
En de rest is smaak, gaf ook alleen maar mijn mening, en waarom zou er in godsnaam op een twins zip geen 'epc-style' stuur mogen? EPC heeft geen patent gelegd op het model hoor. Dan koop je toch een vaste clamp ala 20 euro en een zwart fiets stuur? Weet zeker dat het vetter stuur, maargoed als je het zelf niet mooi vind moet je het niet doen.
Met verkrachten doelde ik meer op deuk in de uitlaat, mee naar school gaan, beetje kansloos
vind ik maar je moet ermee doen wat je zelf wilt uiteraard
No hard feelings, just my opinion.
Oh ja het is ook eigen smaak, maar ik zeg ook dat ik de stuurtje mooier vond staan dan een epc/fiets stuur, en ik heb zeker eerst mensen uit de buurt laten beoordelen, en er werd unaniem op "twinsstuur" gestemd. Dus voor mij geldt het ook een kwestie van smaak
En ik verkracht dat ding totaal niet want:
- uitlaat lees onder
- Naar school 1x met galabal, dat mag ook wel denk ik een showtje neerzetten, voor de rest no way mee naar school of andere dingen. (+ sowieso moet ik het ding langer warmdraaien dan naar school fietsen
)
En nogmaals, ik kom er niet eens mee in de buurt bij het "verkrachten" in vergelijking met de oude eigenaar die mee ging:
-werken
-fitnessen
-vissen
-rijden met zn 2'en
God zal nog weten wat
Last but not least, een nieuw blokje geeft garantie op meer vermogen dan een afgetrapt blok
En ik ben net als jij en de rest benieuwd naar wat eruit gaat komen.
Uitlaat was zijn schuld toch niet?
Owja, lees ik nu inderdaad. Sorry daarvoor!
No probs, nu vind ik je weer lief:-:
Tenslotte even ontopic:
Vandaag heb ik het stuk bougie uit mijn cilinderkop gedraaid op een hele simpele en voor de hand liggenden manier. Helaas was ik daar gisteren door stress en teleurstelling niet opgekomen. Foto van how-to:
[ir]http://94.100.118.97/576700001-576750000/576703401-576703500/576703447_6___xC.jpeg[/ir]
Binnenkort even wat afstellen, want nu lekt ie niet meer bij de bougie