Polini Evo Twins Zip 2009

hey vette zip

toen ik las dat je hem ging laten spuiten dacht ik nee toch he ding was zooow vet

maar is nog steeds vet :P egt een sjiek ding

Kspreek je mss wel keer op SBO
Haha thnx! Ja kom maar keer langs:)

wat een lelijk ding zeg:P
Haha nee misha je weet wat ik van de zip vind:) ( zowieso gruwelijk) aankomende sbo staan we aan de start met de zippas en ik kom volgende week ofzo nog ff kijken ok
Jij bent altijd welkom, en nu vooral ik nog tientje voor dat k*tfilter krijg haha:p Nee is goed jonge, kom maar keer langs. En klopt, aankomende sprint zij aan zij:-:
lelijk ding man!! bah bah pfff haha
heb je em al afgesteld heee heee heee
wat is de volgende sprint??

Jealous?8Phaha:P
nee nog niet afgesteld, volgende week ofzo gaat ie de bank op.
Volgende sprint @ sluiskil 24 mei. En dit keer zorg je maar dat je een oppasser hebt, en anders heb ik genoeg wannabe tienermoeders hier die je zoontje graag voor een middag overnemen:P
 
Jij was die gast die niet kon wheelien met een een deuk in zn uitlaat en het op de weg al voelde als die een paar tiende minder vermogen had, fucking vet :P
 
Jij was die gast die niet kon wheelien met een een deuk in zn uitlaat en het op de weg al voelde als die een paar tiende minder vermogen had, fucking vet :P

Haha zat meer zo:

Scooter trekt nog steeds als een ziekte, maar in hoge toeren gaat het mis, ik kan het vertellen want ik krijg hem niet meer makkelijk omhoog bij hoge snelheden (ben wheelieverslaafd...) Wat ik gewoon aan wil geven, het is focktop, prestatieverlies ook al is het misschien maar klein, maar toch.

Oftewel: ding kwam niet aan terug in zijn toeren bij hoge snelheden, en aangezien het na die deuk gebeurde moest het wel daarmee te maken hebben, en dat is kwestie van vermogen. (Of ik had alle vermogen maar het lag niet op één lijn) Daar hoef je niet hoogbegaafd voor te zijn om zoiets te voelen of te merken. Tenzij je achterrem blijft hangen en je geeft de uitlaat de schuld. Hoe dan ook, laten we geen oude koeien uit te sloot halen, zoals ik al eerder heb aangegeven post ik wel grafieken van hoe het nu is en hoe hij met gedeukte uitlaat zal presteren.
Nogmaals gefeli btw:*
 
kijk eens naar de sbo racers, bijna niet 1 pijp die volledig deukloos is

denk je nou serieus dat 0.5 pk merkbaar is op straat?

verder moet ik zeggen dat ie er best netjes uit ziet
 
Thnx:)

Maar laten we discussie betreft uitlaat achterwege laten. Ik zeg nogmaals, ding kwam niet snel terug in zijn toeren, dus dat is merkbaar. Of dat slechts met toerenverloop of met het vermogen te maken had, i dont give a ****. Beide is f*cked up, en al rijdt er heel sbo met een of meer deuken in de uitlaten: mij niet gezien. En ten slotte, op straat of op de sprintbaan, het gaat nog steeds om dezelfde scooter.
 
Het blijft sneller dan fietsen, dus niet klagen :*
Nou, als ik die uitlaat onder mijn fiets hang, dan kan ik daar ook niet meer op wheelien8P
Oh nee wacht, dat kan ik zowiezo niet:7

Leuk ding Mish!
Binnenkort weer ergens knallen met Pieter enzo:)

Ga zo door!!
Thnx, doen we zeker keertje ja. Kom je ook volgende maand mee met Bakri naar de volgende meeting?
P.S. Free Nick!:P
 
flowmotion

hey micha. die van bakri knald niet meer bij eerste start gas bleef hangen scooter vloog vol op een betonen muur heel blok naar de kote. vindt wel heel sneu voor em .
 
You've been punk'd:p Heb hem net gebeld dat ding is amper gestart geweest:P
En is jouw ding weer helemaal op en top? Net als toen? Jammer dat we toen niet tegen elkaar hebben gereden. (misschien maar goed ook, want het scheelde weinig, die streetmagic hebben ze wel in beslag genomen)
[ir]http://94.100.116.71/567350001-567400000/567359301-567359400/567359345_6_IpwV.jpeg[/ir]
 
You've been punk'd:p Heb hem net gebeld dat ding is amper gestart geweest:P
En is jouw ding weer helemaal op en top? Net als toen? Jammer dat we toen niet tegen elkaar hebben gereden. (misschien maar goed ook, want het scheelde weinig, die streetmagic hebben ze wel in beslag genomen)
[ir]http://94.100.116.71/567350001-567400000/567359301-567359400/567359345_6_IpwV.jpeg[/ir]


Wat is hier mee dan?:P
En van wie is ie;)
 
Tja ik heb dat ding al sinds 17/08/08 niet meer gezien..
Vraag me af waarom hij geen sbo rijdt btw.
Maar niet teveel offtopic:p Van de week hopelijk de bank op.
 
picture.php

en deze strakke blokje van mij :)
:P

let nie op de carb want was me inlaat spruit stuk kwijt! :(
 
Back
Top