Dat ie verkracht wordt? Voor zover ik het weet, heb ik zo goed als een compleet nieuw blok gebouwd. Vorige blok was een ramp, ding was gescheurd omdat er geen paspen meer in zat (zegt wat over de onderhoud). Ten tweede gebruik ik hem puur voor de sprint en nu om alles in te rijden, de vorige eigenaar gebruikte het echter als dagelijks vervoer en ging vaak zat met z'n 2en erop rijden, wat ik al sowieso niet kan bevatten.
Maar goed, als jij zegt dat ik nu minder kans maak dan zul jij wel gelijk hebben, jij hebt tenminste meer ervaring dan ik. Alleen je zou zelf moeten weten dat ik nu een geheel nieuw blok onder heb met wat betere spullen. Dus kan er nu geen conclusie worden getrokken. Maar dat zullen we zien zodra het vermogen van nieuw blok bekend is, alleen ben ik de laatste die het van de daken gaat schreeuwen. Echter wil ik je refereren naar een kleine discussie betreft vertanding dat er nu gaande is in nieuwe parts topic. Daarmee wil ik alleen zeggen dat ik met gelagerde vertanding alleen al winst boek kwa vermogen in tegenstelling tot het oude blok. Vorige had 22.8 of misschien zelfs minder, ding had dus echt geen 23+ zoals sommigen beweren. Tenslotte weet jij net zo goed als ik, dat er sowieso geen top voor mij in zat. En het heeft totaal niks met het vermogenspakketje te maken, maar met iets waar jij zo erg op geilt. 55+85 maakt samen 140 en daarom zou ik beter met de standaard scooterklasse mee moeten doen.
Wat kleur betreft, iedereen heeft zijn eigen smaak. En stuurtje vind ik imo fijner en mooier, en buiten dat het is een twins zipje, en daar hoort geen epc stuur op. + ik doe blijkbaar dingen eenmaal anders dan de rest, omdat ik niet op de rest wil lijken.