Hier komt een stuk betreft offtopic gedeelte, als je jezelf tijd wilt besparen scroll dan omlaag naar de volgende post.
Idd wieger ... sprints!
Groeten
Ten eerste Maik, no offence van mijn kant.
De enige reden waarom ik je " buiten-circuit-gebruik" van de scooter noemde is om de kritiek op mijn gebruik ervan te weerleggen. Want ik vind het beetje jammer dat mensen me ineens gaan aanvallen omdat ik de scooter zogenaamd verkracht en bij jou was daar geen sprake van, terwijl je net zoveel -zo niet meer- mee deed dan ik.
Dat brengt ons bij de tweede punt. Ik geef je groot gelijk dat je de scooter buiten officiële gelegenheden ook moet gebruiken, want je hebt er tevens enorm veel voor betaald. Daarmee bewijs je ook dat jij en de rest die aan je scooter hebben gewerkt (dus bijvoorbeeld Twins) een groot prestatie hebben neergezet door een machine te maken dat optimaal presteert. Want ik vind het tenslotte knap dat jij (en naderhand ik) probleemloos zowat iedere dag mee over straat konden rijden en vervolgens met de top gaan @ SBO (dit geldt echter (nog) niet voor mij). De meeste mensen -die ook in de top rijden- krijgen al problemen met hun scooter als ze die ALLEEN voor SBO gebruiken, omdat de scooter dat al niet kan hebben.
Opmerking betreft gescheurde blok: Ja ik ben ervan overtuigd dat de blok gescheurd is omdat er geen paspen in zat. Want de scheur zit precies daar waar de paspen hoort te zitten. MAAR ook jij hebt gelijk, want de vadertje tijd heeft zijn steentje hier aan bijgedragen, dat is een combinatie van beide factoren. 6 jaar is een mooie tijd voor een blok.
Nog enige opmerkingen? Ja, mijn enige kritiekpunt wat uitgaat naar jou heeft te maken met het "een beetje verdraaien van waarheid". Daarmee wil ik zeggen dat je best eerlijk tegen mij hebt kunnen zijn dat de ex blok van anthony -waarmee robbert 2e @ meppel 2008 werd- sneller was dan de blok wat ik nu heb. Dan had ik de andere gekocht, en je weet best dat ik dat zou hebben gedaan, want ik had bijna alle 3 de zips gekocht, mijn enige beperking hiervoor was gebrek aan ruimte (wat zich bewijst in het feit dat mijn zip ook nu niet thuis maar ver weg staat). Maar dat terzijde, want alles heeft uiteindelijk een reden voor de toekomst.
wat een haat op maikel zeg :X.. wieger, zowieso zielig van jou..
Verder gewoon nogsteeds strakke zip, en zeker garant voor veel vermogen!
Haat... Als er sprake van haat is dan ontstaat er van mijn kant een vraag van hoe dat is ontstaan? Ik heb hiervoor 2 redenen met een gevolg wat in mijn project te zien zal zijn.
Eerst reden is jaloezie. Maik heeft altijd nette scooters gehad die zich dubbel en dwars hebben bewezen, uiterlijk door scootin's te halen en toen hem werd verteld dat hij slechts een mooiboy was betreft scooters heeft hij het tegendeel bewezen door een snelle en lichte zip te bouwen wat 2e plaats heeft behaald @ meppel 2008. Toch blijven er altijd kritiekpunten ontstaan ook al is je scooter in vrijwel alle opzichten perfect.
Tweede reden wat DUIDELIJK met Maik te maken heeft is het feit dat hij zich nergens voor terugtrekt en zijn mening duidelijk laat horen (ook nu), zonder dat hij zich aan de geschreven en ongeschreven regels van de publieke fora houdt. Dat is een positief punt van hem, maar een negatief punt voor de anderen, omdat niemand het leuk vindt om tegengesproken te worden en met neus op de feiten gedrukt te worden. Sommige mensen worden gewoon beperkt door hun inlevingsvermogen en zijn ervan overtuigd dat hun manier van interpreteren de juiste is. Gevolg: haat en ban.