Remon_dna zonder DNA, met Clio 8 April 2003 #81 ja die accord ja, maar die Atoz is uit een kuthoek gefotografeerd, zo zie je ze weinig en kan je er dus moeilijk een andere bumper ofzo opplakken
ja die accord ja, maar die Atoz is uit een kuthoek gefotografeerd, zo zie je ze weinig en kan je er dus moeilijk een andere bumper ofzo opplakken
Remon_dna zonder DNA, met Clio 10 April 2003 #82 Ik heb me Atos af... Hij is wel een beetje vaag maar ja. ik ben benieuwd wat de rest ervan maakt
Remon_dna zonder DNA, met Clio 10 April 2003 #84 'K zal et ff aan Bas vragen, maar ik denk gewoon weer morgen vóór 16.00 uur naar bas_de_boer@wanadoo.nl sturen <foto maximaal 550 pixels breed>
'K zal et ff aan Bas vragen, maar ik denk gewoon weer morgen vóór 16.00 uur naar bas_de_boer@wanadoo.nl sturen <foto maximaal 550 pixels breed>
Glenn Design 10 April 2003 #85 Originally posted by nicks wanneer moet die atos af want dan ga ik ook ff iets proberen. Click to expand... jah... moet eerder en beter gezegd worden waneer wat af moet..
Originally posted by nicks wanneer moet die atos af want dan ga ik ook ff iets proberen. Click to expand... jah... moet eerder en beter gezegd worden waneer wat af moet..
Remon_dna zonder DNA, met Clio 11 April 2003 #86 Gewoon die Atos. Dat moet toch wel lukken? Ik heb er een uurtje over gedaan.
nicks st-OWNED 11 April 2003 #87 mijne is nou ook af. wanneer moet ie ingeleverd zijn ? ik heb m gemaild naar bas. ik hoop dat het dan lukt. mijne is wel "apart" geworden. whehe Last edited: 11 April 2003
mijne is nou ook af. wanneer moet ie ingeleverd zijn ? ik heb m gemaild naar bas. ik hoop dat het dan lukt. mijne is wel "apart" geworden. whehe
Glenn Design 11 April 2003 #88 ik sla deze keer wel ff over maar volgende keer int begin van de week zeggen welke auto we dan moeten fotosoepen..
ik sla deze keer wel ff over maar volgende keer int begin van de week zeggen welke auto we dan moeten fotosoepen..
Remon_dna zonder DNA, met Clio 11 April 2003 #89 Hiero is mijne, want er komt waarschijnlijk geen aparte contest:
DthaDriver W.T.E.A member 11 April 2003 #91 ik heb er geen tijd voor gehad ik doe de volgende x weer mee
Remon_dna zonder DNA, met Clio 27 April 2003 #92 Originally posted by nicks mijne is nou ook af. wanneer moet ie ingeleverd zijn ? ik heb m gemaild naar bas. ik hoop dat het dan lukt. mijne is wel "apart" geworden. whehe Click to expand... Kan je die van jou ook nog uploaden of niet? want Bas heeft er ook weing aan gedaan en zal hem niet op het forum zetten...
Originally posted by nicks mijne is nou ook af. wanneer moet ie ingeleverd zijn ? ik heb m gemaild naar bas. ik hoop dat het dan lukt. mijne is wel "apart" geworden. whehe Click to expand... Kan je die van jou ook nog uploaden of niet? want Bas heeft er ook weing aan gedaan en zal hem niet op het forum zetten...
Grijz Well-Known Member 7 July 2003 #94 zullen we t dit keer andersom doen? Van een getunede auto een stnd auto proberen te maken? 8P