Photoshop Auto-Tuning Contest 2

Welke is het mooist ?

  • MHRamey's Accord

    Votes: 12 7.3%
  • Glenn's Accord

    Votes: 15 9.1%
  • Bas@Area's Accord

    Votes: 101 61.2%
  • Remon_dna's Accord

    Votes: 10 6.1%
  • DthaDrivers's Accord

    Votes: 24 14.5%
  • buubdaman's Accord

    Votes: 3 1.8%

  • Total voters
    165
Ik heb ook op die van Bas gestemd, ziet er realistisch uit en niet overdone ofzo...

*EmankciN*: Why even bother...:p
 
Hmz , ik blijf et verdacht vinden dat bas zover uitloopt :D

no offence trouwens ofzo...

ik geef toe , die glans enzo , is gewoon mooi en het minst zichtbaar dat het gesoept is
maar omdat glenn met gewaarderde klasgenoot is :|
heb ik maar op glenn gestemt ;)
 
tjah. weer die van bas dus, aangezien die er zoals gezegd nog het meest realistisch uitziet, en niet te is. MHR ramey's accord is het meest realistisch. maar niet genoeg gesoept:p.

enne bas: rs2/rs4 spoiler?
 
Originally posted by |Gila-WaX|
Hmz , ik blijf et verdacht vinden dat bas zover uitloopt :D

no offence trouwens ofzo...

ik geef toe , die glans enzo , is gewoon mooi en het minst zichtbaar dat het gesoept is
maar omdat glenn met gewaarderde klasgenoot is :|
heb ik maar op glenn gestemt ;)

Ik vind ut ook verdacht... :)
Die van DthaDriver is ut vetst 8)
 
Originally posted by *EmankciN*
30012003accordBa%20copy2.jpg


deze moet er ook nog ff bij 0?

kan dat pleeeeeeeeeeeeeeeeez nog??????:rolleyes:

mijn eerste soep :rolleyes: wel btje te zien, mja, boeie:)

wielen scheef bumper foute hoek :d maar ik mut nie zeuren want ik kon er maar niet uitkomen kut auto :p
 
kvind die kleur van die van bas nie zo mooi :) Ik stem ff op MHRamey, mooi kleurtje :+

Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat bas al 50 (!) stemmen heeft en de rest nog niet eens boven de 10 :?
 
Originally posted by AppieNRG
Ik vind ut ook verdacht... :)
Die van DthaDriver is ut vetst 8)

thanx, ik vind die van bas erg mooi maar minder mooi dan zijn s2000 om eerlijk te zijn. maar goed bas heeft het geheim van ze glans gegeven dus misschien kan ik hem nu de volgende x overtreffen :p
wat betreft het vinden van goeie spullen is het gewoon goed zoeken op tunings site's ect, ik heb er ook erg lang over gedaan om een mooie bumper ect te vinden
bas gefeliciteerd :W
 
Wat verdacht ? :)

Ik kan zelfs de poll niet editten dus laat staan met de uitslag knoeien...mja en ik heb ook niet 1 van de mods omgekocht hoor :p

Ik ben gewoon goed 0? :# :rolleyes:
 
ziet er wel leuk uit, lijkt wel een afzuigkap op de motorkap ;) verder vind ik alle wagentjes mooi, aangezien ik Photosho-NOOOB ben haha
 
Back
Top