Photoshop Auto-Tuning Contest 2

Welke is het mooist ?

  • MHRamey's Accord

    Votes: 12 7.3%
  • Glenn's Accord

    Votes: 15 9.1%
  • Bas@Area's Accord

    Votes: 101 61.2%
  • Remon_dna's Accord

    Votes: 10 6.1%
  • DthaDrivers's Accord

    Votes: 24 14.5%
  • buubdaman's Accord

    Votes: 3 1.8%

  • Total voters
    165
Originally posted by Glenn
Aaahhh :eek: op een gewone beeldscherm ziet mn accord er gaar uit.. op mn laptop zagtie er wel leuk uit..
Daar had ik ook last van van bij wat photoshops ... LCD scherm he :).

Ik heb voor die van Bas gestemd, toch de mooiste :).
 
Originally posted by Buubdaman
maar bas is wel een sl@ ;)

Ehehe zit in de familie :rolleyes: (hint: Chick in jullie kantine op school was dus mn nichtje)

Mja toch leuk gedaan Ruben,al 0 stemmen ;)
Als je slim bent stem je op jezelf :)
 
Originally posted by MisterEngels
Ik heef ook nog een, plz opbouwende kritieken :)
Voor:
seat%20ibiza.JPG


K heb t zo 'realistisch' mogelijk gehouden:rolleyes:

achterspoiler past nie, achterwiel staat beetje scheef erin, sideskirt, ziet alleen dat ie dieper is door licht donker gedoe, lijkt verder vrij plat, kleur van alles wat je er zelf op hebt gedaan is anders.

maar verder is het idee wel vet
 
Originally posted by Mark Flugel
achterspoiler past nie, achterwiel staat beetje scheef erin, sideskirt, ziet alleen dat ie dieper is door licht donker gedoe, lijkt verder vrij plat, kleur van alles wat je er zelf op hebt gedaan is anders.

maar verder is het idee wel vet

en et voorwiel is niet rond :D jaja heb ik ff goed gezien met me brakke kop ben gister out gegaan :s
 
zeer goed idee ook goed omdat et witte achtergrond is
:D deze moet wel te doen zijn denk ik
maar voor mij nu even niet :p ben nog half stoned
kort autotje trouwens
 
naar mijn mening stelt bas gewoon een auto voor omdat hij heeft gewonnen met een kleine voorsprong ;) ik kwam dan wel aanzetten met die accord maar dat vergeten we dan maar even. en tuurlijk kan er nog gestemd worden enzo maar bas is toch wel overduidelijk de winnaar dus als bas met een nieuwe auto op de proppen komt kunnen we weer aan de slag
 
Originally posted by DthaDriver
naar mijn mening stelt bas gewoon een auto voor omdat hij heeft gewonnen met een kleine voorsprong ;) ik kwam dan wel aanzetten met die accord maar dat vergeten we dan maar even. en tuurlijk kan er nog gestemd worden enzo maar bas is toch wel overduidelijk de winnaar dus als bas met een nieuwe auto op de proppen komt kunnen we weer aan de slag

Offtopic Keb nog wel wat anders voor je, check je pm :) Offtopic

Neem dit keer eens een hele simpele oto. Een standaard 206 ofzo. Of een fiat panda :D
 
Ik heb een leuke,kwam Remon_Dna mee aanzetten :p

hyundai_Atos_1.jpg


Zal ik maar niet meer meedoen ? Ik wil niet opscheppen maar anders win ik weer ws gewoon :p , ik maak wel wat maar doe niet mee aan de contest :)
 
aaah please doe die seat ben nu net zo lekker bezig ik vin em nu al heel mooi please mag et!!!

en dat van dat ik out ging ben er niet trots op maar von et best wel grappig naderhand dan
 
Back
Top