#Bas - 22 August 2003 #22 Rikkademous , duidelijk...de rest was nog niet eens geladen en ik was al verkocht Wat een talent heeft die jongen toch :*
Rikkademous , duidelijk...de rest was nog niet eens geladen en ik was al verkocht Wat een talent heeft die jongen toch :*
Joene. Ik zoek Henk! 22 August 2003 #23 rikkademous... soms zijn de design skills niet het belangrijkste (K)
NRG MC3 RIDER Scooterloos 22 August 2003 #24 Volgende keer lijkt het mij wel heel erg leuk om een keer een cadillac escalade te tunen je kan die dingen heel street maken of ook gewoon heel 4x4. Sorry voor de grote pic. Maar wel makkelijk.
Volgende keer lijkt het mij wel heel erg leuk om een keer een cadillac escalade te tunen je kan die dingen heel street maken of ook gewoon heel 4x4. Sorry voor de grote pic. Maar wel makkelijk.
Rickstick Maffe Groninger.. 23 August 2003 #26 Natuurlijk voor Rikkademous gestemd want dat ding is gewoon geil En k stem voor die escalade voor volgende keer. Daar kan je wel veel mee doen. Alleen 8ergrond is irritant. Maar das gewoon een uitdaging natuurlijk
Natuurlijk voor Rikkademous gestemd want dat ding is gewoon geil En k stem voor die escalade voor volgende keer. Daar kan je wel veel mee doen. Alleen 8ergrond is irritant. Maar das gewoon een uitdaging natuurlijk
Remon_dna zonder DNA, met Clio 23 August 2003 #28 deze misschien? de citroen c3: Last edited: 23 August 2003
Grijz Well-Known Member 23 August 2003 #29 Originally posted by killin ark of gewoon de pagali zonda.. Click to expand... alsof je daar nog veel aan kan soepen
Originally posted by killin ark of gewoon de pagali zonda.. Click to expand... alsof je daar nog veel aan kan soepen
Rikkademous Status Reïntegreerd 23 August 2003 #30 Originally posted by Xyntaxis rikkademous... soms zijn de design skills niet het belangrijkste (K) Click to expand... jij snapt het boi :*
Originally posted by Xyntaxis rikkademous... soms zijn de design skills niet het belangrijkste (K) Click to expand... jij snapt het boi :*
Grijz Well-Known Member 23 August 2003 #31 Originally posted by Remon_dna deze misschien? de citroen c3: *plaatje C3* Click to expand... Da's ook wel leuk, een keer de achterkant van een auto soepen... hebben we nog niet gedaan tot nu toe
Originally posted by Remon_dna deze misschien? de citroen c3: *plaatje C3* Click to expand... Da's ook wel leuk, een keer de achterkant van een auto soepen... hebben we nog niet gedaan tot nu toe
NRG MC3 RIDER Scooterloos 23 August 2003 #33 Hey mensen wanneer wordt de nieuwe auto bekendgemaakt? Ik denk dat Ramey toch wel duidelijk gewonnen heeft
Hey mensen wanneer wordt de nieuwe auto bekendgemaakt? Ik denk dat Ramey toch wel duidelijk gewonnen heeft
Erwin. Well-Known Member 25 August 2003 #36 jammer dat ik niet mee kon doen, maar ik stuur em toch ff