Waarom wil je een nieuwe teller? Puur uit principe dat er dan 00000 kilometers op staan? Ik gebruik nog een tweedehands teller waar 7.000 km op stond. Op mijn oude stond 18.000 dus ik vond dat heel prima.
Kijk glas is bij een 2ehandse altijd bekrast.(vies en lelijk ook).. Het heeft zo ze leven gekend en gehad. De ene persoon is wat zuiniger op ze spullen dan een ander.
Die glaasjes (plastic) zijn niet zomaar nieuw te koop (die doorzichtige blank) ben alleen die smoke en die blauwe tegen gekomen van DMP.
Terug draaien van tellers ben ik niet zo fan van.. Je gaat het ding met een boormachine (neem aan dat je die gebruikt voor de aandrijving)
meer belasten, dan dat die normaal door het wiel en kabel word aangedreven.. (die lopen aangezien langzamer dan een boor machine )
En dan is zo`n teller snel kapot gedraait.. Of het heeft schade aan de teller gegeven en dan heb je kans dat die bij 20.000km bijvoorbeeld als nog de geest geeft. Dat vind ik al die moeite niet waard.
Nieuwe voetenplank bij de eerste in belgie gaat niet door schijnt toch een grijze kap te zijn. (adverteren zwart, maar die was niet meer leverbaar)
Die uit Duitsland heb ik niks van gehoord (ga ik binnenkort eens achterna, maar met veel geluk wrs geld kwijt)
Ik heb ergens anders een nieuwe voetenplank gevonden.. Ben er nog mee in de onderhandeling.
Heb ergens nog de schroefjes gevonden voor de zij panelen (die bij easyparts niet meer te leveren zijn)
Bestelling is geplaatst en hoop ze snel hier te hebben. (hoop dat die ze per envelope op wilt sturen)
Blok is vandaag binnen gekomen.. (word iets voor morgen als de schuur toegankelijker en op is geruimd. (en een werkbank waar ik de blok onderdelen netjes naast elkaar kan leggen)
Had ook al gezegd dat de onderkap niet door ging bij van seggeren (was niet meer beschikbaar) maar wel al een pakketje mijn kant op voor die houder voor het kententeken plaat en het remlicht.
Verder vandaag binnen gekomen zijn de koplamp en het onderdelen bakje achter het zadel.