Brute-Force
Black Bullet. 2.0
Nu heb je een straal apparaat gekocht , en je gebruikt het niet , Carters kan je toch stralen ?
Wat valt er te verkrachten bij een snelheidsmeting? Er wordt letterlijk een rondje gereden waarbij wordt gekeken wat zijn top is.Van het eerste gekochte blok gebruik ik die nieuwe cilinder die erbij zat. (is van TNT)
Als die omgezet is van snor naar brom, komt er de originele onder.
TNT is pruts kwaliteit maar voor een snelheids meting ga ik niet een originele cilinder voor verkrachtten.
Wat valt er te verkrachten bij een snelheidsmeting? Er wordt letterlijk een rondje gereden waarbij wordt gekeken wat zijn top is.
Denk dat het een enkele keer koud in een keer doortrekken naar de 40/50 niet zo heel veel kwaad kan. Mijn huidige cilinder heeft dat in ieder geval elke ochtend en avond te verduren, weliswaar maar voor 1 a 2 kilometer. Moet wel zeggen dat het geen nieuwe cilinder is. Mocht je toch wel van mening zijn dat het kwaad kan, kan je waarschijnlijk wel regelen dat ze hem gelijk keuren als jij er bent. Bij mijn geval was het dus zo dat ik nog naar de bushalte liep toen de 'keurmeester' langs me reed tijdens zijn snelheidsmeting. Weet dat hij daarvoor dus al de geluidsmeting had verricht.Dacht je dan dat ze hem warm gaan testen dan? En ze zullen ook vast niet kijken of dat de cilinder nieuw of oud is.
vergeet je je vliegwiel moer niet !(moer moet ik nog even aandraaien
Ik wacht nog op een bestelling van 3 maanden geleden (duurt zo lang omdat waarschijnlijk 1 artikel niet meer leverbaar komt)
Daarin zit nog een DR spruitstuk in die ik voor het blok nodig heb.
En heb nog een pakking nodig om het SLS gat dicht te maken (dekseltje heb ik wel liggen) Alleen pakking zoek)
Is een 'papieren' pakking. Wss hetzelfde als gy6. Voor gy6 bestaat hij in 2 maten.Wat vind jij van het ontwerp van de spruitstuk voor de Peugeot horizontaal blokken? Ik heb het gevoel dat de bocht die erin zit best wel zwak is.
Ik lees nu dat je het hebt over een pakking bij het SLS gat. Ik heb hier eigenlijk nooit bij stilgestaan. Het lijkt me inderdaad dat daar een pakking bij zit, die zou na verloop van tijd ook vervangen dienen te worden neem ik aan. Misschien dat je dan last krijgt van valse lucht (ik ken dat hele systeem niet). Heb je die pakking al kunnen vinden want mij lukt dat niet zo bij de eerste google resultaten.