This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Organisatie voor legale meeting in Twente

Ik zal een dezer dagen wel ff een paar foto's maken van een stuk onopgeleverd industrieterrein. Ik had me al eens aangemeld op jullie forum, meetingtwente.tk maar nou zijn jullie verhuisd en kan ik me weer opnieuw aanmelden maar doe ik zo wel ff
 
haaksbergen daar kan ik ook nog wel eens heen touren. als er een legale meeting is reken er maar op dat ik van de partij ben(1ste legela meeting)
 
Maar wss komt die in oldenzaal of enschede. Is ook niet ver dus
Neem maar een keer een kijkje op het forum als het je intereseert.
 
re meeting enschede

Jullie weten niet wat luek is aan een illegale meeting of wel
als wouten komen is tog laggen beetje ouwe hoeren met die gasten beetj spanning er in
Kop op jongens


Ma over die legale meeting ben ik ook wel op in (A)
als ik wat kan doen om dat doro te laten gaan dan lees ik het wel
 
maak je niet druk joh, met zo'n instelling hoef je niet zoveel te doen om te kunnen helpen.. behalve die "leuke" illegale meetings van je niet door te laten gaan. dáár hebben wij last van :L
 

veel plezier... volgens mij heb je dan niet echt een snelle scooter :L

Sommige mensen zijn op een volwassen manier met hun scooter als hobby bezig en zijn het puberale met wegrijden-voor-de-politie een beetje ontgroeid
 

Zeg dan niks. We weten echt wel waar we aan begonnen!
 
beter happen we niet als één of andere tony die niet normaal kan typen dom aant lullen is
ben benieuwd naar de foto's trouwens
 
Razma said:
veel plezier... volgens mij heb je dan niet echt een snelle scooter :L

Sommige mensen zijn op een volwassen manier met hun scooter als hobby bezig en zijn het puberale met wegrijden-voor-de-politie een beetje ontgroeid


ik rijd normaal ook weg hoor :*
 
maar illegale meetings is gewoon problemen zoeken...

maar laten we gewoon weer onotpic gaan over légale meetings
 
ik las dat ene of andere vader bij de gemeenteraad zat. is het niet hanbdiger om die vader contact op te laten nemen met de gemeentes waar de meeting gehouden zou kunen worden. in mijn ogen zullen de mensen van de gemeenteraad eerder luisteren naar de voorstellen van die vader.
als jullie die vader goed inkichten met wat jullie willen. of verwachten.
wat de bedoeling is enzo. kan hij er misschien een presentatie van maken of iets dergelijk. met BV pics van speelmansplaaten of dergelijk legaale meetings.
bv pics van sprinten, zie je ook de dranghekken op. EHBO enzo. dat ze zien dat er weinig gevaar is.

misschien dat ze dan een goed beeld krijgen van die meetings. als je alleen met een verhaal komt, is het nooit echt zo duidelijk.

hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
maar ik weet bijna zeker dat als je een presentatie houd met pics en dergelijke.
en als er een geschikte locatie in de gemeenteis , dat de kans groot is op succes
 
Razma said:
veel plezier... volgens mij heb je dan niet echt een snelle scooter :L

Sommige mensen zijn op een volwassen manier met hun scooter als hobby bezig en zijn het puberale met wegrijden-voor-de-politie een beetje ontgroeid

idd...

en jullie (ilegale scooter meetings) , verzieken juist de boel voor ons..:L
 

Tuurlijk zou dat beter zijn. Maar het gaat hier om 2 of 3 gemeenten, want dan hebben we nog een andere locatie met een andere gemeente achter de hand. Ik weet niet in welke gemeente raad die vader zit. Post het ff op het forum, als iemand dat weet
 
F15 DD said:
Tuurlijk zou dat beter zijn. Maar het gaat hier om 2 of 3 gemeenten, want dan hebben we nog een andere locatie met een andere gemeente achter de hand. Ik weet niet in welke gemeente raad die vader zit. Post het ff op het forum, als iemand dat weet


ik weet dat het om meerder gemeente gaat. maar als er 1 gemeente is waar je zegt dat is echt een goeie plaats. goeie gelegenheden en dergelijke. perfecte sprintbaan enzo. kun je daar bv die presentatie geven.
hoeft niet persee door die vader, kan ook door iemand zoals ons gegegeven word.

bv. als iemand je inb de klas wat uitlegt. snap je het misschien niet helemaal. maar als iemand je wat uitlegt, foto's laat zien enzz. snap je het beter of misschien helemaal. want niet iedereen weet wat ze zich moeten voorstellen bij een legalle sprint meeting. maar door pics word het duidelijker.

suc6 ermee
 

Daar heb je helemaal gelijk in Daar kunnen we idd gebruik van maken.
 
als ik jullie was zou ik dat zeker doen.

anders loop je misschien 10 gemeentes af om ze te overtuigen terwijl als je een presenattie houd, ze misschien denken die zijn er goed mee bezig. + ze zien aan pics hoe het er aan toe gaat. en geven ons de gelegenheid voor een meeting.
en er zullen wel mensen zijn die mooie pics hebben voor die presenattie + die misschien willen helpen maken.

het hoeft niet een presentatie te zijn, waar je laat zien hoe goed je ze kunt maken. en hoeveel opties powerpoint heeft. maar gewoon to tha point.
 
Wat de bedoeling is, is dat we een gesprek aanvragen met de gemeente en meteen de politie om zo meteen beide partijen te woord te staan.
Een presentatie is zeker een optie, maar je weet niet of de gemeente een beamer en laptop tot je beschikking willen stellen.
Het draaiboek heb ik al bijna af, die gaat sowieso mee.
 
zeker als de politie erbij is moet je goeie pics laten zien van vorige meetings.

want agenten denken dat er roekeloos gereden gaat worden en dergelijke.
want het is een feit dat agenten scooter rijders niet echt moeten. daarom als je pics en dergelijke kunt tonen. kun je tegen hun in gaan, en pics zijn feiten.


en ieder gemeetenhuis heeft zeker een beamer en dergelijke apparatuur.
worden wel vaker presentaties gehouden.
 

hier Eindhoven weer is

ik ga morgen alles opsturen naar de gemeente samen met een aanvraag. wij hebben ongeveer dezelfde opzet als op speelsmansplaten, aparte baan om van en naar de start te rijden. we hebben foto's afgedrukt op fotopapier van speelmansplaten als voorbeeld en die voegen we bij.
maar zorg wel dat je alles klaar hebt als je naar de gemeente gaat. dat je iemand hebt voor de dranghekken etc. zodat je als je de vergunning hebt alleen alles maar hoeft te bevestigen. hoe minder de gemeente moet doen hoe beter je overkomt

en probeer te zorgen dat je de situatie op tekening zet. ik gebruik voor school en thuis het tekenprogramma AutoCad. heb daar een deel van het industrieterrein in getekend. die kan je gebruiken om aan te geven waar je hekken komen, omleidingsroute etc.