Oproep aan alle forum members van het eerste uur!!

Nou, je bent in 10 minuten klaar als je nieuwe modellen bekijkt (behalve alle Chinese troep < € 1.000,=).

De hype is ook weg bij de fabrikanten, die faceliften nog gewoon de modelletjes waar wij op rondreden :+
 
Nou, je bent in 10 minuten klaar als je nieuwe modellen bekijkt (behalve alle Chinese troep < € 1.000,=).

De hype is ook weg bij de fabrikanten, die faceliften nog gewoon de modelletjes waar wij op rondreden :+

Grappig... Ik zie wel veel Vespa (achtigen) en Zipjes. Maar mn voertuig addict wordt nu bij mij misschien weer aangewakkerd, ben bezig met mn motorrbw :)
 
{WSD} voor het leven +ralf+

12 jaar op 't forum, veelal read-only. 0,17 posts per dag, schoon aan de haak.
Pinkt een traantje weg bij de gedachte van de theekrans en chat.
Wie zijn er nog van de aller aller aller eerste meeting @ Beekbergen? Wanneer was dat, 1999?

Na mijn RS50 Cecchinello niets meer gedaan aan 2 takt. Maarja, nadat Koopmans via de Duitsland-route gevlucht was naar Taiwan was er helaas geen sleutelplek meer ;( voor de {WSD}.

Inmiddels 5 jaar IT auditor bij een v/d grote accountantskantoren.

Joor kom er in...
 
De lapjeskat is in 2010 uiteindelijk verkocht voor € 600,-

Ik nu dus bijna twaalf jaar op forum, daarvoor de list uiteraard: onelist en yahoogroups :) Michael van der Kolk! Ik lees nooit meer, behalve als ik er op geattendeerd word door RMY of Mol. Beekbergen staat op scooterforum.net online op mijn account. Hoe ik er bij kom? Ik spreek een aantal mensen nog geregeld en fiets met een aantal van de SOBWers en Pronk. :)

Sinds september vorig jaar niet meer werkzaam in de IT, maar bij www.Suprasport.nl, waar ik aangenomen ben voor online sales en marketing.

edit: Ik heb het T-shirt van meeting Deventer nog. Waar Martin Sanders later door de berm crosste met zijn corolla en Sander???'s broer een hond aaan reed! :) Dat was leuk!
 
Last edited:
De lapjeskat is in 2010 uiteindelijk verkocht voor € 600,-

Ik nu dus bijna twaalf jaar op forum, daarvoor de list uiteraard: onelist en yahoogroups :) Michael van der Kolk! Ik lees nooit meer, behalve als ik er op geattendeerd word door RMY of Mol. Beekbergen staat op scooterforum.net online op mijn account. Hoe ik er bij kom? Ik spreek een aantal mensen nog geregeld en fiets met een aantal van de SOBWers en Pronk. :)

Sinds september vorig jaar niet meer werkzaam in de IT, maar bij www.Suprasport.nl, waar ik aangenomen ben voor online sales en marketing.

edit: Ik heb het T-shirt van meeting Deventer nog. Waar Martin Sanders later door de berm crosste met zijn corolla en Sander???'s broer een hond aaan reed! :) Dat was leuk!

Crossen lukte idd mooi met de corolla.. Sander heb ik trouwens ook al een hele tijd niet meer gesproken
 
Ik lees hier ook nog steeds, het blijft toch altijd kriebelen. Heb alles nog en doe nog weleens een poging om wat op te bouwen. Voor de rest geen relatie en ben assistent chef monteur bij de grootste liften bouwer van Europa. Met Pronk heb ik pas de strongmanrun gelopen. En sommige boys spreek ik weleens via internet.


edit: pff maart 2002 zie ik net
 
De lapjeskat is in 2010 uiteindelijk verkocht voor € 600,-

Ik nu dus bijna twaalf jaar op forum, daarvoor de list uiteraard: onelist en yahoogroups :) Michael van der Kolk! Ik lees nooit meer, behalve als ik er op geattendeerd word door RMY of Mol. Beekbergen staat op scooterforum.net online op mijn account. Hoe ik er bij kom? Ik spreek een aantal mensen nog geregeld en fiets met een aantal van de SOBWers en Pronk. :)

Sinds september vorig jaar niet meer werkzaam in de IT, maar bij www.Suprasport.nl, waar ik aangenomen ben voor online sales en marketing.

edit: Ik heb het T-shirt van meeting Deventer nog. Waar Martin Sanders later door de berm crosste met zijn corolla en Sander???'s broer een hond aaan reed! :) Dat was leuk!


Heb je zip? +ralf+
 
Nou, je bent in 10 minuten klaar als je nieuwe modellen bekijkt (behalve alle Chinese troep < € 1.000,=).

De hype is ook weg bij de fabrikanten, die faceliften nog gewoon de modelletjes waar wij op rondreden :+

Dat viel mij dus ook al op, en veel 4takt en injectie tegenwoordig. jammer :'(


Kleine update van mijn kant: Ben werkzaam als IT manager bij een van de grote oliebedrijven, in navolging op Arne's voorbeeld denk ik :p

Runner verkocht in 2003. Toen nog als projectje de typhoon van Bert(?) gekocht maar die ook na een paar maanden alweer van de hand gedaan. Volgendjaar eindelijk eens mn motorrbw halen!
 
Waar werk je dan Patje? Mag ook via PM? Ik zit nog steeds bij Texaco, inmiddels wel een andere eigenaar (Israelisch bedrijf.) We hebben ook BP Frankrijk erbij dus aardig wat werk :\
 
Haha, nou bij mij na mn project 0,0 interesse meer... Nu herken ik de scootermodellen niet eens meer, waar ik ze 'vroeger' kon dromen 8P
Ik weet dat dit jaren geleden is. Maar zijn er nog mensen die zolders zoals dit hebben. Echt alleen tuning onderdelen. Hebo, Malossi, Polini, stage 6, tpr. Roost al die grote merken ik wil best een zoldertje leegkopen. Als het naar de prijs is
 
Back
Top