Oproep aan alle forum members van het eerste uur!!

Zit hier al sinds het begin ong.
ben nog naar lelystad geweest toen.
Was de 1e meeting geloof ik toen.
Inmiddels woon ik samen
en doe ik niet zoveel meer met scooters.
 
Mossel en ik hangen nog altijd in de #scooters op sorcery.net. Alleen is er nooit meer iemand online :p.

Zit hier overigens ook al 10 jaar zie ik!. Ben jaren lang zeer actief geweest op o.a. puchforum en het brommerforum. Op dit forum nooit zoveel nuttigs gepost naast de GC volgens mij :p.
 
Last edited:
Haha grappig dit. Kwam toevallig van de week aan de praat met een ander oud lid. Tijdje geleden alweer zeg.
Tegenwoordig werkzaam als zzp-er, verzorg personal training/lifestyle coaching in drie provincies.
 
Meerdere @Klaaswaal... Truckstop 8 (illegaal), Almelo, Lelystad 1, diverse sprints, ScooterAttack in Kaiserslautern (voormalige militaire basis), ScooterAttack op de Nurburgring (met 2 doden :X), Speelmansplaten was voor mij de laatste, samen met een keertje Jubbega. Verder de SOBW-races, waarbij Valkenswaard bij ons Zuiderlingen veruit favoriet was...
 
Klaaswaal meeting met die Zip met zuurstof busjes? Die ouwe knar brandde toen even een gat in z'n zuigert :D

Iemand ooit bij de Maandag avond meetings geweest @ Wollebrand Naaldwijk? Met GJB :#:#:#:#
 
Back
Top