Oproep aan alle forum members van het eerste uur!!

Martini

Scootaholic
Oproep aan alle forum members van het eerste uur!!

Wie is er nog op het forum actief?
Wat doen jullie tegenwoordig zoal?
getrouwd? kinderen? werk?

Het word eigenlijk wel es tijd voor een reunie!
 
Advertisement - register to remove this

Godzijdank hebben ze tegenwoordig "in private" vensters. :p

Ik heb trouwens nog bij "de list" gezeten, ben ik nu nóg gaver (of zieliger)? ^^
 
Ik hang er ook nog rond, onlangs getrouwd, werkend als financieel controller. De list was leuk, gezellige mensen en leuke tijd.
Ik heb nogsteeds mijn NRG staan in de garage :) Vorig jaar geloof ik nog een stukje op gereden, bij Pronk toen A747 oid gehaald.
 
Eerste meetings meegemaakt, al heel
Lang @ forum maar nooit veel geschreven... Dus niet zo bekend hier... Maar lees nog steeds veel ( auto gedeelte).
 
Begin maar met jezelf dan ouwe rukker :D

Ook wel makkelijk.
Nou heb tegenwoordig een bedrijf met 2 compagnons.
We zijn actief in de data/communicatie sector, o.a. Met glasvezeltechniek.
Maar ook doen we alarminstallaties, camera toezicht, toegangscontrole etc.
Sinds april van dit jaar.
Qua scooters had ik alles een paar jaar geleden verkocht.
Van de week maar een een scootertje gekocht om origineel mee rond te feuren.
Een Peugeot tkr. Jeugdsentiment....
 
Telt 2001 ook nog als 'van het eerste uur'? :D
Ben overigens ook meer van het lezen dan het schrijven, maar vermaak me nog steeds wel hier, ondanks dat de scooter toch zeker een jaar of 10 geleden is :)
 
Zit hier ook 'nog maar' sinds 2002. Nu ben ik wel meer een lezer en ik ben begonnen met lezen toen het nog Scooterz.nl heette hier :p Geen idee hoe lang dát geleden is :+ Ik snap nog steeds niet waarom ik niet langer hier zit, misschien heb ik een ander account gehad eerder, want in 2002 was ik wel al bezig met autorijden..

Nu kijk ik hier nog een beetje in General Chat rond, vooral in het autogedeelte :)
 
Ik zit er ook al weer 8 jaar bij. Niet het eerste uur, maar toch ook al een hele tijd.

Werk in de bouw, als timmerman. Niet getrouwd, geen kinderen.
Doe niks meer met scooters, heb die hobby ingeruild voor auto's :p.
 
Ik zit hier ook alweer even...:rolleyes:

Geen kids, geen vrouw maar wel een vriendin, prima baan als salesmanager in de Benelux voor Campagnolo, Selle Italia en Deda Elementi. (fietsonderdelen)

Geen scooters, geen motoren en geen auto's meer. Heb wel een auto maar is puur voor a naar b. Enkel fietsen momenteel als hobby, d.w.z. het sturen en het opbouwen/onderhouden van downhill, xc en koersfiets.

Moet wel zeggen dat ik het forum een stuk minder vind sinds de nieuwe layout. Misschien een gevoelskwestie maar ik kom er een stuk minder.
 
Dan mag ik ook :+ Alweer 9jaar :X

huisje boompje beesje.

Auto's al voorbij, nu motoren.


Haha als in: Motoren zijn de overtreffende trap van auto's? :p

Ik zit hier ook al sinds 2003. studeer duaal en werk daarvoor momenteel in de werkvoorbereiding/engineering van (grote) utiliteitsbouw bij BAM-Techniek (werktuigbouwkundige installaties). Vriendin, samenwonend, geen scooter meer, wel nog mijn GTR als hobby.
 
Pfew, zit hier sinds oktober 2001. Werk als CNC draaier, voornamelijk klein precisiewerk. Heb nog 2 scooters, een Zip2000 4T voor woon/werk verkeer en m'n sp98 sobw topscooter. Sinds begin dit jaar ook een Golf 4 1.8 turbo waar ook regelmatig aan gesleuteld wordt.
 
Back
Top