Oproep aan runner rijders omg. tilburg

Originally posted by Teunios
Damn die puchjes ja.. die denken ook dat scooterdoewds altijd volgas rijden. Het zijn vaak van die boeren, en die hebben we hier jammergenoeg zo veel :(.

Zeik niet op boeren....daar heb ik wel zo een hekel aan...
 
ik vind het zonde dat dit soort gasten het imago van "alle" scooterrijders zo verkloten... Mijn pa vind me zelfs al tuig op m'n beta... :rolleyes:
 
ja het is zo dat er altijd een kleine groep is die het voor de grote groep verziekt. Ovewrhaaste generalisatie. Alleeen wat gebeurd er in dit topic?? Boeren op Puchjes kunnen niet rijden, DNA's en Runners rijden zonder helm volgas overal door en over! Dit is dus precies hetzelfde he jongens. Er wordt hier nu ook overhaast gegeneraliseerd. Ik ken wel mensen die achterlijk rijden. Maar dat ligt bij hun niet aan hun scooter maar aan hun eigen rijkunst/rijstijl. :p En om dan t ezeggen "al die NRG's/RUNNERS/oid kunnen niet rijden" is een beetje bullshit.
 
Ik vind het belachelijk dat als je ze ziet je je auto er voor probeert te gooien. Weliswaar zijn hun fout, maar dan hoef jij het niet uit te lokken. Levensgevaarlijk.......staks ligt er 1 bij jou op de motorkap omdat je "nog even gas bijgaf"
 
Originally posted by Stefan W
Ik vind het belachelijk dat als je ze ziet je je auto er voor probeert te gooien. Weliswaar zijn hun fout, maar dan hoef jij het niet uit te lokken. Levensgevaarlijk.......staks ligt er 1 bij jou op de motorkap omdat je "nog even gas bijgaf"
gooi ik mijn auto ervoor? eerder gooien zij zichzelf op de scoot ervoor, en dan zijn ze bij mij verkeerd......... ik ga ze natuurlijk niet doelbewust scheppen |(
 
Tering als ik moet gaan oppassen voor Runners in tilburg...... Half tilburg rijdt op een Runner heb ik soms het idee. Sta je daar bij de Heuvel, komt er weer (ja sorry tis echt zo) een antiliaan snoeihard het centrum ingereden gevolgd door de rest van zn maten. Zonder helm, keiharde teringherrie, steeds gas gevend, slalomend door de auto's. Rijden ook veel mensen zonder helm in tilburg zeg.
Maar ja ik rij daar ook altijd zonder helm (maar ik ben op de fiets :D)
 
hmm, het gros van de scooterrijders is idd asociaal kwa weggedrag enzo, helemaal gelijk. maar om nou te gaan generaliseren, kom nou :rolleyes:
 
Ik rij ook als een aars op de pizza brommer, op de scooter niet...

Wat ik btw niet helemaal vat dat iedereen zit te zeuren dat men een slechte naam krijgt door van die kamper gaste op een dj zonder helm. Je omgeving weet toch wel dat je niet zo bent, en het kan mij echt niet boeien wat de opa uit 3 straten verder van mij vind....
 
het waren toevallig 2 runners, en ik wil niet generaliseren hoor :) ik kan ook zeggen jan en piet leer rijden 8)
 
Ik reed vandaag nog door Den Haag, zag ik ook zo n dodo op zn zip zonder helm constant wheelies trekken, gelukkig kwam er verderop een politieauto en werd meneer klemgereden :p .

tsja ik vind zelf met helm rijden gewoon fijner dan zonder, ieder zijn eigen keuze he.

en "de naam van scooterrijders" :rolleyes: Die is toch al verneukt, als je zegt dat je op je 18 e nog met scooters bezighoudt kijken ze je raar aan. Net of ze willen zeggen "ben je nog steeds zo n roekeloze kut puber".
 
Originally posted by Ozdorp
Ik rij ook als een aars op de pizza brommer, op de scooter niet...

Wat ik btw niet helemaal vat dat iedereen zit te zeuren dat men een slechte naam krijgt door van die kamper gaste op een dj zonder helm. Je omgeving weet toch wel dat je niet zo bent, en het kan mij echt niet boeien wat de opa uit 3 straten verder van mij vind....

We hebben hier kamper gasten met helm op een dj 8)
 
Ik had laatst BIJNA 2 dudes op scooters onder mijn LES auto omdat ze keihard uit een uitrit kwamen zetten en ik op voorrangsweg reed. Verder, was er totaal geen overzicht...

Slecht hoor...
 
Originally posted by Ozdorp
Ik rij ook als een aars op de pizza brommer, op de scooter niet...

Wat ik btw niet helemaal vat dat iedereen zit te zeuren dat men een slechte naam krijgt door van die kamper gaste op een dj zonder helm. Je omgeving weet toch wel dat je niet zo bent, en het kan mij echt niet boeien wat de opa uit 3 straten verder van mij vind....


nou, koop een scooter en de omgeving denkt al meteen, ow ben jij er zo eentje... Zij zien geen verschil hoor?! Een scooter is een scooter... Schorem zit er dus op! :rolleyes: :?
 
Yep idd, er rijden veel wouzen rond in Tilburg, bijvoorbeeld met tomosje wheelie trekken over een volle oprit bij school, straks krijg je nog een band zo vol in je mond...
 
hmm zo'n debiel was ik 1st ook lekker vlammen op me NRG zonder helm enz. enz. totdat ik afgelopen maandag ff vol met 120 op me bek ging:'( dus van die onzin van zonder helm rijden bennik nu ook wel genezen keb mazzel dat ik niet met me kop op de grond ben gekomen anders had ik dit berichtje niet meer kunnen typen....
 
Back
Top