Originally posted by Teunios
Damn die puchjes ja.. die denken ook dat scooterdoewds altijd volgas rijden. Het zijn vaak van die boeren, en die hebben we hier jammergenoeg zo veel .
gooi ik mijn auto ervoor? eerder gooien zij zichzelf op de scoot ervoor, en dan zijn ze bij mij verkeerd......... ik ga ze natuurlijk niet doelbewust scheppen |(Originally posted by Stefan W
Ik vind het belachelijk dat als je ze ziet je je auto er voor probeert te gooien. Weliswaar zijn hun fout, maar dan hoef jij het niet uit te lokken. Levensgevaarlijk.......staks ligt er 1 bij jou op de motorkap omdat je "nog even gas bijgaf"
Originally posted by Arne
Zeik niet op boeren....daar heb ik wel zo een hekel aan...
Originally posted by Ozdorp
Ik rij ook als een aars op de pizza brommer, op de scooter niet...
Wat ik btw niet helemaal vat dat iedereen zit te zeuren dat men een slechte naam krijgt door van die kamper gaste op een dj zonder helm. Je omgeving weet toch wel dat je niet zo bent, en het kan mij echt niet boeien wat de opa uit 3 straten verder van mij vind....
Originally posted by Bas@Area
Oja vergeten toe te voegen...bij elke bocht voetje aan de grond
Originally posted by Ozdorp
Ik rij ook als een aars op de pizza brommer, op de scooter niet...
Wat ik btw niet helemaal vat dat iedereen zit te zeuren dat men een slechte naam krijgt door van die kamper gaste op een dj zonder helm. Je omgeving weet toch wel dat je niet zo bent, en het kan mij echt niet boeien wat de opa uit 3 straten verder van mij vind....