Oproep aan runner rijders omg. tilburg

Jasper

SM.. it's an attitude!
LEER RIJDEN!
gisteren begon de pret, cruise lekker in de auto van mijn ma, komt er zo'n aap met passagier uit een uitrit en denkt voorrang te hebben, mjah, zit je bij mij verkeerd }) doorgereden en die gast kwam al blokkerend tot stilstand.....
rijdt ie achter me aan omdat ie toevallig dezelfde kant op moest denk ik, in mijn aspiegel zie ik hem 3x bijna de bocht uit vliegen en al slingerend over de weg rijden :rolleyes:
kom bij mijn straat (=inrit) scooter nog steeds achter me, knipper naar links en zie in mijn spiegel dat meneertje runner mij links voorbij wil steken, ik rij door, gast komt blokkerend tot stilstand :| ik wil ff flink de claxon gebruiken waar ie voor gemaakt is, doet ie het niet |( mahja, ff boos aangekeken (hij keek mij aan alsof ik de mongool was....) en op naar huis :W
viel me trouwens wel op dat ze allebei een helm ophadden, zeker goede ervaring mee :p

incidentje dacht ik, totdat ik vanmiddag ff ga tanken en er zo'n aars met sl@ achterop (beide zonder helm vanwege het zonnetje denk ik) en zijn maat op andere scoot denkt voorrang te hebben terwijl ik op de voorrangsweg knar (nu deed mijn toeter het wel, en die van hem ook, welliswaar minder sterk dan de mijne :W)

wat is het toch met die gasten? willen ze dood ofzow? en dan zijn ze ook nog kwaad als ze totaal niet in hun recht staan :|
ik heb zin om dit met mijn sm mee te maken, voetje achterop en gas })
 
Advertisement - register to remove this

Soms kom ik ook van die scooterrijders tegen dat ik denk van hoe is t mogelijk dat jij nog niet gaar in t ziekenhuis ligt. Wat een debielen af en toe...lekker goed voor de wel verkeersvriendelijke scooterrijders zoals ik :)
 
Ik erger me dood aan die gastjes op puchjes die je dan gaan inhalen als ik lekker een beetje rustig rijd om hem warm te laten worden....en dan daarna geef ik ff hard gas en kom ze weer tegen en dan gaan ze je via het fietspad inhalen en schieten dan voor je de weg op bijna tegen de auto die voor me rijdt.

Vaak zijn die 'puch ventjes' echt gevaarlijk bezig; stoep op,stoep af etc. en dat zonder helm met een 'polini 65cc en homoetje'.
 
Inderdaad Bas, laat ik nou net gisteren zo'n knakker gezien te hebben
Ik fietste in Grunn over klinkertjesweg met drempels en ik hoorde zo'n brommertje aankomen... en ik maar afvragen waarom die niet afremde... Die kerel knalde gewoon met 50 over de stoep,zonder helm slingerend langs de lantaarnpalen...en ging voor 't stoplicht weer de weg op en sloeg heel stoer rechtsaf.
Echt een gek :|
 
en van die gasssies met hun NRX die sneller zijn!

ja, door gewoon bij elke kruising en elke rondonde door te gassen..dwazen :S
 
Originally posted by RemCOW
Inderdaad Bas, laat ik nou net gisteren zo'n knakker gezien te hebben
Ik fietste in Grunn over klinkertjesweg met drempels en ik hoorde zo'n brommertje aankomen... en ik maar afvragen waarom die niet afremde... Die kerel knalde gewoon met 50 over de stoep,zonder helm slingerend langs de lantaarnpalen...en ging voor 't stoplicht weer de weg op en sloeg heel stoer rechtsaf.
Echt een gek :|

Oja vergeten toe te voegen...bij elke bocht voetje aan de grond :)
 
Originally posted by Bas@Area
Ik erger me dood aan die gastjes op puchjes die je dan gaan inhalen als ik lekker een beetje rustig rijd om hem warm te laten worden....en dan daarna geef ik ff hard gas en kom ze weer tegen en dan gaan ze je via het fietspad inhalen en schieten dan voor je de weg op bijna tegen de auto die voor me rijdt.

Vaak zijn die 'puch ventjes' echt gevaarlijk bezig; stoep op,stoep af etc. en dat zonder helm met een 'polini 65cc en homoetje'.

Neej jij bent lekker veilig, bijna tegen mietsiebietsie galant aan knallen, vol drempels pakken, uitlaat eraf laten flikkeren, plaatje idem.. :p, btw effe ontopic, die puch ventjes (jelle:|) zijn ook altijd supern00bs... enig verband?:|
 
Originally posted by Jasper
wat is het toch met die gasten? willen ze dood ofzow?

Je wordt oud }) En ja ik ben het wel met je eens, er zijn nog altijd steeds van die lui die ontverantwoord rijden op scooters, vinden ze stoer osfow.

Greetzz DAW
 
Originally posted by Buubdaman
Neej jij bent lekker veilig, bijna tegen mietsiebietsie galant aan knallen, vol drempels pakken, uitlaat eraf laten flikkeren, plaatje idem.. :p, btw effe ontopic, die puch ventjes (jelle:|) zijn ook altijd supern00bs... enig verband?:|

Die mietsiebietsie zat me op te jagen dus dan maar ff vol er8eraan....en mn uitlaat is er nooit afgedonderd ? :|
Enne drempels pak ik die vol ? , dacht het niet...
Sja plaatje was eraf getrilt omdat het boutje te kort was.

En ja mn verhaaltje ging over jelle :D
 
Originally posted by NeoGeniX
Soms kom ik ook van die scooterrijders tegen dat ik denk van hoe is t mogelijk dat jij nog niet gaar in t ziekenhuis ligt. Wat een debielen af en toe...lekker goed voor de wel verkeersvriendelijke scooterrijders zoals ik :)

hey neo volgens mij rij jij TE veilig ik heb je nog nooit gezien :p

mja volgens mij valt het in bussum wel aardig mee met soms wat uitschieters (lees: citta en (foute) dj mensen) vul zelf maar in wie daar op rijden...
 
:D Vertel is wat nieuws, waar ik op school zit komen elke dag marokanen op zipjes whieelend langs. Zo over het kruispunt enz heen. Lekker op een autoweg (wel 70 km) gaan racen, is hier niks bijzonders hoor.

Wel jammer dat ik er nog nooit 1 zijn eigen kapot heb zien rijden
 
Originally posted by Jasper
dat wil ik ook gaan doen 8)
en idd, het zal er wel aan liggen dat ik oud(er) wordt

Ik bedoel dus niet kneedown maar dus net of je op je fiets een bocht neemt als het glad is ;)
 
Damn die puchjes ja.. die denken ook dat scooterdoewds altijd volgas rijden. Het zijn vaak van die boeren, en die hebben we hier jammergenoeg zo veel :(.

Er rijd hier een puch.. met Heeele iele dunne bandjes, die rijd 80 digi oid. echt Heele dunne bandjes anders was die snelheid ook niet mogelijk. Die probeert je altijd en alltijd ook in te halen.
Die gast .. dat die nog niet in het ziekenhuis ligt. ik weet precies waar jij je aan irriteert topicstarter, runners en dna's die zonder helm met breezah achterop zo debiel weggedrag vertonen..

heel vervelend want ze halen zo de scooternaam nog omlaag ook.
 
Haha ja zie je vaak. Was ik een keer in Eindhoven om galapak te halen. (in auto met ma, zusje en een maat) Zie ik 2 runners wheeliend ons inhalen. Ik zo van w00t? paar weken daarna had zusje certificaat dus zij zoeken naar 2e hands scooter @ marktplaats. Ziet ze dezelfde scooter staan (fluor gele runner) te koop staan terwijl die ook een wheely maakt. Staat er onder bij de advertentie geen schade :D
 
Originally posted by Bas@Area

En ja mn verhaaltje ging over jelle :D

Die gast kwam ik vanmiddag tegen @ zn puch dus ff praatje maken :) , was ie zn nieuwe gianelli uitlaat met polini sticker aan het INRIJDEN 8P
 
Back
Top