Oproep aan alle forum members van het eerste uur!!

Truckstop 8 was ook wel mooi ja. :) Met die taart.

En ben ook nog een keer in Deventer bij een meeting geweest waar toen ook de politie kwam. Toen alles ingepakt en toen zijn we nog met een select gezelschap bij zo'n gast (sorry naam kwijt) in Lemelerveld nog wat gaan knallen en bbq'en.
 
Wel meer kapot zien lopen @meetings... Chezzmo sloopte z'n cilinder ook aardig @Almelo :D

Als het goed is heb ik daar nog pics van én ik heb toen die burn-out contest gewonnen.
Op Almelo was dat , was de 1e keer dat ik destijds "de" Bart Nrg MC2 ontmoette met de Sfera in het paars wit 8)
 
Haha, mooi was dat :D

Almelo was wel een toffe meeting... Tofste meeting was wel de Nurburgring, alleen jammer dat er vroegtijdig de stekker uitging...
 
Ook al meer dan 10 jaar geleden aangemeld, maar log nog maar 5x per jaar in ofzo.

Heb het meeste van mn scooter zooi nog, echter met mn motorrijbewijs ook in de pocket rij ik er niet meer op.
Daarnaast levert het toch niks meer op tegenwoordig en het ligt niet echt in de weg.

Woon nog bij mn ouders :X, wel al 6 jaar een relatie en we zetten vast nog wel een keer een stap verder.
Studie inmiddels eindelijk afgerond, werk nu bij de kwaliteitscontrole van een 'groot' automotive bedrijf.
 
Tijd geleden inderdaad, vooral lurken aan deze kant ;).
Samenwonend, (nog) geen kinderen, werkzaam voor een grote informatieprovider in de Automotive en vooral actief bij auto importeurs in de informatiedienstverlening.
 
Sinds: 10-11-2002 registreed.

Altijd een 'mee-lezer' geweest. Beetje irc, soms wat counter-strike met koekwaus, en wel geregeld wat meetings afgeweest in NL.

heb nog 'n zolder vol scooterspul, waar ik niks meer mee doe.
Nog 'n sprinter staan wat al 2jaar niet meer gelopen heeft.

Ben nu wat meer bezig met mijn auto.
 
sinds 2004 actief op het forum.
de begin jaren van de SBO meegemaakt en mee opgebouwd. Uiteindelijk zelf kunnen gaan rijden wat aardige resultaten op heeft geleverd :)

Werk bij een groot metaal slijperij / frezerij bedrijf op het bedrijfsbureau als productie assistent.

mooiste herinneringen heb ik aan de meeting Speelmansplaten 2005. Wat een tijden waren dat zeg! :D
 
Ook al weer 7jaar bijna 8jaar geleden dat ik hier aanmelde.
Leuke tijd altijd gehad en zoals iedereen hier teveel tijd aan besteed maar goed leven gaat door hé ...

Momenteel huisje gekocht en aan het opknappen en binnen enkele tijd dus ook gaan samenwonen.
Nog geen kids maar die komen wel met de tijd.

Enkel nog actief in het GC-gedeelte. Geen scootermeuk meer enkele jaren geleden grote opkuis gedaan en klaar!
 
In 2005 vond ik het juist al veel minder, en ben ik ook afgehaakt. Voor mij was periode 2001-2004 echt top 8)

2002 ben ik gestopt, en 2010 weer begonnen met een Vespa ET2 :D Uiteindelijk weer doorgedraaid en nu weer een Stalker 70cc, SBO scooterspecial sprinter en een 194cc Skipper in de schuur 8P
 
denk dat wij niet echt meetellen dan :D

mijn eerste meeting was Lelystad :love:

woon op mezelf, geen chick :D 3 kapotte SR's op zolder XD

/edit: lol maart 2003 ook echt, gvd das lang geleden zeg.
 
Haha, nou bij mij na mn project 0,0 interesse meer... Nu herken ik de scootermodellen niet eens meer, waar ik ze 'vroeger' kon dromen 8P
 
Back
Top