Oproep aan runner rijders omg. tilburg

Originally posted by Ozdorp
Ik rij ook als een aars op de pizza brommer


zo heeft iedereen wel eens een moment gehad dat hij sjaggo op zijn brommer zat en schijt had aan alles , ik moet wel zeggen dat de ''ragsjonnies'' minder zijn geworden hier

het is niet voor nix dat scooterrijders een slecht imago hebben,
zo zijn hier in de buurt een heleboel marokanen (niet rasisties bedoeld) zonder certificaat op de scooter en zonder rijbewijs in de auto :| levens gevaarlijk

die wil je niet tegen komen
 
Originally posted by hebotyphoon
hmm zo'n debiel was ik 1st ook lekker vlammen op me NRG zonder helm enz. enz. totdat ik afgelopen maandag ff vol met 120 op me bek ging:'( dus van die onzin van zonder helm rijden bennik nu ook wel genezen keb mazzel dat ik niet met me kop op de grond ben gekomen anders had ik dit berichtje niet meer kunnen typen....
Verder heel kut voor je dat je op je bek bent gegaan, maar aangezien je geen helm op hebt gehad had je ook geen motorpak aan ofzo en dan wordt je met 120 echt levend gevilt door het asfalt of je breekt ongeveer al je ledematen en had je dit bericht alsnog niet kunnen typen. Dus lijkt je 120 niet wat overdreven?
 
Ik irriteer me aan boeren vanwege hun gedrag dat ze hier vertonen, houden geen rekening met andere weggebruikers, asociaal, kunnen zich niet inleven in een ander. maargoed.

maar x8racer, ik heb @ discovery motorrijders gezien die een val van 150km per uur overleefden, zijn gezicht zag eruit als een verschroeide aardappel maar dat zou goedkomen volgens de dokter.

dus kan het wel :D ;)
 
Godsamme wat ik gister nou weer zag, een of andere dikke opa van 60 jaar reed als een debiel op zijn vivacity 125cc (ofzo) met oranje stickers. Overal tegen t verkeer in crossen over het fietspad enzo. De stoep op en af constant,fietspad op en af en weer de grote weg op en dat de hele tijd door :S , gaat bij een rotonde opeens de stoep op en dan half t fietspad over en dan grote weg weer opeens op om een stel autos voor te zijn. En later reed ik achter hem en toen ging die gek berg op 2 autos inhalen wat m bijna niet lukte. Omdat er auto aankwam vanaf de andere kan. Wat een mongool was dat zeg! Ik dacht ik rem maar ff af voordat ie debiel een ongeluk maakt en ik er tegenaan knal. En dan zeggen ze dat jongeren af en toe aso rijden. 8P
 
Back
Top