Oproep aan alle forum members van het eerste uur!!

Ik zit sinds 2001 hier. Scooters doe ik al ruim 8 jaar niet meer aan :) Volg nog enkel GC en lees vooral. Werk nu alweer 2 jaar bij een gemeente als vergunningverlener APV. Ik doe vooral vergunningen verlenen voor evenementen. Veel overleg met politie, brandweer e.d. Erg afwisselend werk!
 
Arjan , zelfs geen motor? Puurheid van een 1 MP fiets is prettiger? :D


Waar blijven trouwens Arne en opa Bart met hun reply? :p

Prettiger wil ik niet altijd zeggen John, gezonder sowieso. :D

Als ik nog eens een motor zou kopen, wordt het iets van een Tuono / GS1200 / KTM oid.

Hoeist met de vuurvogel dan? Heb je de M3 ook nog?
 
Firebird staat al dik 6 jaar gestalt , maar ga hem verkopen.
M3 rijd ik gewoon in en volgende week eindelijk is beginnen met mn motor rbw
 
Wat Vassago zegt geldt voor mij ook. Door nieuwe lay-out kijk ik hier stuk minder.

Samenwonend en werkzaam voor grote kabelleverancier. Ik zit vnl op FttH.

Auto's vind ik nog leuk, maar gewoon zonder tjoenings gedoe.
 
nog iedere dag aanwezig hiero, maar is lekker makkelijk tijdens werk.
Ben meestal wel aanwezig op de races, maar alleen om te kijken en af en toe eens te kunnen rijden.
 
Door de nieuwe layout kom ik er nu ook minder dan voorheen... ik ben nog wel te vinden in de general chat. Met scooters doe ik niks meer, liever motoren.
 
Hoi John :+

Ik hang hier ook alweer 12 jaar rond ofzo...

Tegenwoordig samenwonend, 2 kids (zoontje van ruim 2,5 en een dochtertje van ruim een jaar)... Volgend jaar trouwen :)

Werk als constructeur bij een internationaal bedrijf en m'n gf is docente op een middelbare school.

Qua scooters heb ik de zooi in 2003 vaarwel gezwaaid, toen wat geld aan auto's besteed... Nu weer sinds 2 jaar een scooter voor erbij (zie sign) en wisselen de auto's wat minder snel op de oprit dan een paar jaar geleden... Heb wel de intentie m'n moto-rbw een x te halen, maar no rush. Is een iets te egoistische actie qua tijd/geldbesteding op dit moment gezien de kleine kids :) En bovendien krijgen we het geld zo ook wel op :p

Hang hier met enige regelmaat rond, al is het wat afhankelijk van drukte / seizoen... Er waren tijden dat ik als ik terugkwam van vakantie alles bij wou lezen :D Tegenwoordig kom ik hier 1 a 2x in de week, in de winter wat meer, in de zomer wat minder... Tis totaal niet te vergelijken met 10 jaar geleden, toen nam dit forum een aardig gedeelte van m'n tijd in :D
 
Ook ik kijk nog een paar keer per week op dit forum, het is toch een stukje van mn leven:p
Ik ben ook nog steeds werkzaam in de scooterbranche (Van der Kruijs Scooters), en naar verwachting zal dat ook nog wel even zo blijven. Daarnaast heb ik nog 2 webshops waarvan www.montagestandaard.nl momenteel de meeste bestellingen/werkzaamheden oplevert.
Ik heb op dit forum een hoop tijd verbrast, maar gelukkig ook wat blijvende vrienden over gehouden aan de kansloze jaren op dit forum+ralf+
 
Ik kwam hier op het forum in de tijd dat Ruud/rEwd, Prozhen, Tim, Sjoerdyo, Ties/Rolf, Joor, Hugo, Daanje70MHR, Patrick enzovoorts hier zo ongeveer fulltime rondhingen :D
 
Back
Top