Ook klein 'projectje': mijn Aerox :)

Op de pics van m'n scooter compleet met alle snelle onderdelen zullen we helaas nog ff op moeten wachten. Ivo van IS-tuning is nog wel ff bezig met het tunen van de cilinders en dan komt mijne pas. Hij is waarschijnlijk pas over enkele weken klaar met mijne en dan kan ik pas alles monteren helaas...
 
Originally posted by Vo0
Op de pics van m'n scooter compleet met alle snelle onderdelen zullen we helaas nog ff op moeten wachten. Ivo van IS-tuning is nog wel ff bezig met het tunen van de cilinders en dan komt mijne pas. Hij is waarschijnlijk pas over enkele weken klaar met mijne en dan kan ik pas alles monteren helaas...

ke idegeval suc6 :#
 
klinkt lekker die setup, stel dat ik geld had dan had ik ook mooi setupje nu wat minder maar ik vind doppler asje wel leuk erop, vind het wel een vet merk en die vario van doppler hoor je ook niet veel over is die nu zo goed of juist niet?
 
Originally posted by Shap Tuning
klinkt lekker die setup, stel dat ik geld had dan had ik ook mooi setupje nu wat minder maar ik vind doppler asje wel leuk erop, vind het wel een vet merk en die vario van doppler hoor je ook niet veel over is die nu zo goed of juist niet?


Die doppler vario was toch ook iets specials mee?...
 
Sja, als je toch vet wilt gaan is 21mm idd beetje aan de kleine kant he..
Ook snap ik dat C4 gebeuren niet, C3 gaat toch tot 16000 ofzo.
Kan het zo gauw niet vinden @ skf site..
 
waarom laten te tunen als je ontsteking nog bedondert is?
het std vliegwiel van een aerox gaat eraan denk ik met deze setup had ik ook met mijn aerox.
 
Originally posted by Honda NSR-II
Ook snap ik dat C4 gebeuren niet, C3 gaat toch tot 16000 ofzo.

C3 mag 16.000 rpm draaien onder ideale omstandigheden... Een scooter lijkt me geen ideale omstandigheden...

Verder heb je wel een punt hoor Pertijn, iedereen zit altijd zo paniekerig te doen over C3/C4...
 
Originally posted by NeoGeniX
Ga je er qua uiterlijk nog iets boeiends mee doen?
Nee, niet spuiten ofzo. Misschien nog even bestickeren want hij ziet er erg kaal uit.
Dit is een pic nog van mijn vorige setup (hebo alu 70 ng, 21do, c16, etc)
4056


Zoals je ziet, erg kaal.. Moet nog wat leuks verzinnen...
 
Back
Top