Ook klein 'projectje': mijn Aerox :)

Originally posted by Honda NSR-II
Binnenrotor is must, dat was al duidelijk.

Onzin, Pertijn... Vriend van me heeft ook Evo Tuned, RII, 21mm, Evo-as, Evo-vario, Hebo Clutch, enz... Hij rijdt met standaard ontsteking, gaat echt supergoed... Hij gaat binnenkort ook binnenrotor aanschaffen, daar niet van :rolleyes:

Vo0; neem gewoon VL14 voor het leuke, en succes met je project!
 
1e en 2e bij sprint jubbega hadden ook nog vliegwiel...

op een schakel is het gewoon echt een must, omdat de kruk steeds weer snel moet accelereren.
 
Mailtje van IS-tuning gehad, wordt waarschijnlijk tune-beurt van 80 euro
80,- is al bovenstaande, inclusief tunen spoelpoorttiming en nauwkeurig goedzetten van de squishwaarde. Let op dat je deze meet voordat je het zaakje demonteerd en opstuurt.

Klinkt leuk, iemand ervaring met is-tuning? Volgens mij zijn ze wel goed, maarja, kan ik niet bepalen want het is uberhaupt de eerste keer dat ik een cilinder opstuur om te laten tunen.

En nee, voor een binnenrotor heb ik nog geen geld helaas :(

Iemand nog meer suggesties voor deze setup?
 
Euh IS-Tuning (Ivo @ forum (voor het geval je eht nog niet wist)) doet natuurlijk goed zijn werk, die heeft ondertussen al heel wat cilindertjes onder hangen genomen.
 
en gjb, is namelijk 20 km van mij vandaan, doen die het een beetje goed met cilinder en carter bij werken?

ik wou daar me spul brengen namelijk.
 
Originally posted by Sjoerdyo
Euh IS-Tuning (Ivo @ forum (voor het geval je eht nog niet wist)) doet natuurlijk goed zijn werk, die heeft ondertussen al heel wat cilindertjes onder hangen genomen.
Ufo heet ie @ forum toch ? :]
Maarja wordt dus sowieso beurtje van 80 euro. Ben benieuwd :)
C20 deal gaat bijna zeker weten door.
TP carterdeksel, nah denk het niet, ik frees wel ff wat weg @ std deksel. Wat bij de vario kant en wat bij koppelingshuis kant, voor goeie doorstroming van lucht...
 
Originally posted by Sjoerdyo
Euh IS-Tuning (Ivo @ forum (voor het geval je eht nog niet wist)) doet natuurlijk goed zijn werk, die heeft ondertussen al heel wat cilindertjes onder hangen genomen.

Alleen jammer dat ik al 6week op mijn cilinders wacht en ze gewoon weigeren om ze op te sturen. Waardeloze service. Topicstarter: weet waar je aan begint, leuke dingen kopen kan iedereen, maar het rijdend krijgen... Spreek uit (onaangename) ervaring.
 
Originally posted by minaracers


Alleen jammer dat ik al 6week op mijn cilinders wacht en ze gewoon weigeren om ze op te sturen. Waardeloze service. Topicstarter: weet waar je aan begint, leuke dingen kopen kan iedereen, maar het rijdend krijgen... Spreek uit (onaangename) ervaring.
Rijdend krijgen lukt echt wel. Alleen 6 weken wachten op een cilinder ??
Tering zolang kan ik niet wachten :/
 
Zoals gezegd hebben we erg veel mensen geholpen de afgelopen weken, waardoor sommige spullen wat langer zijn blijven liggen dan eigenlijk was afgesproken. Bij deze excuses voor het ongemak en hartelijk bedankt voor het geboden begrip.
 
Betaling was laat binnen, en cilinders zijn weldegelijk opgestuurd. Ben gisteren naar postkantoor geweest waar we nog niet de deur uit bleken te zijn gegaan vanwege ontbreken bepaalde gegevens.

Als je een probleem hebt met de service kun je dat gewoon melden, we zijn nooit te beroerd om
iets te proberen recht te zetten.

Daarbij kon er niet eens binnen de afgesproken termijn geleverd worden omdat de betaling veel later binnen was!

Anyway: pak z emaar eens uit en ga ze maar eens testen, ik denk dat je dan wel een beter humeur krijgt.


Originally posted by minaracers


Alleen jammer dat ik al 6week op mijn cilinders wacht en ze gewoon weigeren om ze op te sturen. Waardeloze service. Topicstarter: weet waar je aan begint, leuke dingen kopen kan iedereen, maar het rijdend krijgen... Spreek uit (onaangename) ervaring.
 
Originally posted by Ufo
Betaling was laat binnen, en cilinders zijn weldegelijk opgestuurd. Ben gisteren naar postkantoor geweest waar we nog niet de deur uit bleken te zijn gegaan vanwege ontbreken bepaalde gegevens.

Als je een probleem hebt met de service kun je dat gewoon melden, we zijn nooit te beroerd om
iets te proberen recht te zetten.

Daarbij kon er niet eens binnen de afgesproken termijn geleverd worden omdat de betaling veel later binnen was!

Anyway: pak z emaar eens uit en ga ze maar eens testen, ik denk dat je dan wel een beter humeur krijgt.


Alles vergeten en vergeven, ze zijn binnen olé olé ! Zien er geil uit :~ , whoei! Thanx!

Trouwens topicstarter, c4 lagers. why...?
 
Back
Top