Originally posted by mendophir
Hij gebruikt z'n zwijgplicht :L:L:L:L:L:L:L
Bron: Telegraaf | DEN HAAG - Enkele tientallen leerlingen staan donderdagochtend voor het Terra College aan de Beresteinlaan en nemen het massaal op voor Murat. Ze hebben op een autoraam een groot papier geplakt waarop staat 'Murat we love you'. Ook roepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, slaan ze op auto's.
Ze zijn erg boos dat Murat zo slecht wordt afgeschilderd. Volgens hen heeft Van Wieren het zelf uitgelokt. "Elke pauze sprak Van Wieren hem aan. Murat heeft op alle manieren geprobeerd om zijn problemen op te lossen, maar iedereen heeft een grens", zegt een van hen.
De scholieren zijn van plan om vrijdag tijdens de herdenkingsdienst op de school grote foto's van Murat mee te nemen. "Hij was onze man en deed geen vlieg kwaad." Volgens de leerlingen was dit de enige optie voor Murat. "Als hij van school af zou gaan, zou hij al zijn vrienden achterlaten. We hopen dat hij snel weer vrij komt."
Originally posted by nicks
en dan denken die personen natuurlijk niet na dat hij een moord heeft gepleegd..
hij mag blij zijn dat hij minderjarig is.. anders zou zn straf nog veel hoger zijn geweest.
kansloos die figuren zo...
als ik elke dag word geirriteerd (lees:geestelijk mishandelt |( ) dan zou ik niet een geweer/pistool/vuurwapen pakken maar naar de directeur lopen. en het hele verhaal daar uitleggen..
als het echt niet meer zou gaan.. dan zou ik persoonlijk nog niet iemand neerschieten... :|
Originally posted by Ties
Ja maar straks wordt je van school getrapt (omdat je zo'n lieve jongen bent die geen vlieg kwaad doet, das logisch) en dan moet je je vrienden missen!!! Nee, dan kan je toch beter een leraar om zeep helpen, misschien dat je dan vrolijk op school mag blijven zitten... Waar heeft die Murat (Hij zou eigenlijk een naam moeten hebben als: Domme Randdebiel) zijn verstand vandaan?? Gekregen bij een pak melk bij de Aldi ofzo? Wat een freaking idioot!En alle mensen die Murat (de lieve, smetteloze Murat, dat wel natuurlijk) zijn daden goedpraten zijn gewoon gek.
Straks is het nog die leraar z'n eigen schuld geweest, omdat hij die enorme kwakker zo vaak aansprak op z'n gedrag. Natuurlijk doet een leraar dit gewoon op de leerling te pesten en is die Murat altijd een toonbeeld van vredelievendheid geweest. De leraar blijkt vast een of andere rascist te zijn die moedwillig Marokkaantjes pest omdat hij er zo'n lekkere stijven piemel van krijgt.... Dit is echt ... Gadverdamme!!!! :|
Originally posted by Big-Jay
Tis toch te gek voor woorden dit..!
en al helemaal die lui die ik net op tv zag met "we love murat" die lui mogen van mij allemaal stuk voor stuk afgeschoten worden
en wat krijgt ie als straf? 200 uur taakstraf zeker :S?
damn kan me hier echt kwaad over maken