Originally posted by dragsterlover
het is echt niet normaal meer wat er in deze maatschapij gebeurt
ik ben geen racist totaal niet, maar na deze actie ga je toch denken.(weer een marrokaan)
echt te triest gewoon.
Originally posted by Sjoko
tis geen Maroc
Mijn ma kent veel mensen die daar ook les geven en die trekken het echt slecht daar
Ik leef echt met die mensen mee
Originally posted by Enrico@nrg
81% van die school is buitenlands... Maar dat moet nog geen reden zijn om iemand kapot te schieten.. Dit was gewoon een doorgedraaide gast die ook nederlands had kunnen zijn..
Hou het verder a.u.b niet rascistisch anders gaat hij gewoon dicht..
Originally posted by PsychoDude_666
Het was bij 2 vandaag, dat de Turkse cultuur geweld toelaat als er goede argumenten zijn en de persoon geen oplossing weet. Dit zou zelfs gerespecteerd worden.
Ik vind dit persoonlijk totaal geen geldige reden, misschien is dat zo in Turkije maar dit is Turkije niet.
Ook dat de pleegvader dan in een soort verkapte verklaring de schuld richting de school wijst komt er bij mij niet in. Hij omschrijft de dader als intelligent en niet geweldadig. Dus de pleegvader ziet niet in hoe die jongen is, dus moet de school dat wel doen?
Het lef.
Originally posted by Ties
De media blaat er vast weer lustig op los, maar goed.
Originally posted by PsychoDude_666
Dit kwam van een Turkije-deskundige, die zelf niet echt bepaald perfect Nederlands sprak dus om een of andere reden geloof ik deze man wel.
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Net op hart van nederland ... Zo`n marrokaan die geintervieuwd werd... pfff man word er zo agressief van.. Ze vroegen dus hoe hij erover dacht en zo. Hij zo eerst een tijd denken en dan van jah het is niet goed maar, hij was boos weet je. enz .. Damn al die gasten mogen van mij wel oprotten als ze er zo over denken.