DraG-0n
BR Tuned
Na de zoveelste keer schade aan mn scoot heb ik besloten om m maar weer te veranderen.
En grondig dit keer.
Motorisch stelt hij nog niet zo heel veel voor en waarschijnlijk zal daar ook niet zo heel veel aan veranderen.
Setupje nu is:
- DR70
- Dell'orto 17,5
- ori luchtfilter
- Doppler S3R Vario
- Ixil Twinner
Setupje word:
- Polini Corsa
- 19mm dellie
- Helmbakfilter
- Twinner
- MHR Koppeling
- Sebac achterveer
- andere voorvork (onder voorbehoud)
Motorisch zal het dus nog steeds geen monster worden maar zal iig wel lekker gaan. Ik weet dat ong 80% hier de Twinner een kut-uitlaat vind maar ik heb verschillende uitlaten eronder gehad, deze is gewoon het mooist. De reden dat ik hem motorisch niet te bruut maak is dat ik er gewoon afstanden mee wil kunnen rijden (rij vaak door Duitsland) en ik ga hem nog geregeld als straatscooter gebruiken. Dit project is dan ook voornamelijk gericht op uiterlijke veranderingen en mijn plan is om mee te doen aan de custom show @ Lelystad.
Lelystad zal dan ook de deadline zijn voor dit project.
Uiterlijke veranderingen bedoel ik overigens niet mee gekleurde knipperlichtglaasjes en dat speelgoed, maar de NRG gaat serieus veranderen (custom kappen). De belangrijkste veranderingen worden:
- Racekont
- Ronde achterlichten
- Luchthappers in kappen
- Andere zadelhoes
- Cockpit meespuiten
- Andere tellerachtergrond
- Voorkap bewerken
- Remhandles bewerken
- Velgen spuiten
- Neon
- Gaas
- tuimelaars/LEDjes voor alle electronics (Fast&FuriousStyle)
- kleuren zwart/parelmoer wit (onder voorbehoud)
- ......
De meeste tijd zal dus in de achterkant gaan zitten.
De kappen worden gemaakt met polyester. Ik maak de kappen niet helemaal opnieuw maar gebruik de oude als basis.
En grondig dit keer.
Motorisch stelt hij nog niet zo heel veel voor en waarschijnlijk zal daar ook niet zo heel veel aan veranderen.
Setupje nu is:
- DR70
- Dell'orto 17,5
- ori luchtfilter
- Doppler S3R Vario
- Ixil Twinner
Setupje word:
- Polini Corsa
- 19mm dellie
- Helmbakfilter
- Twinner
- MHR Koppeling
- Sebac achterveer
- andere voorvork (onder voorbehoud)
Motorisch zal het dus nog steeds geen monster worden maar zal iig wel lekker gaan. Ik weet dat ong 80% hier de Twinner een kut-uitlaat vind maar ik heb verschillende uitlaten eronder gehad, deze is gewoon het mooist. De reden dat ik hem motorisch niet te bruut maak is dat ik er gewoon afstanden mee wil kunnen rijden (rij vaak door Duitsland) en ik ga hem nog geregeld als straatscooter gebruiken. Dit project is dan ook voornamelijk gericht op uiterlijke veranderingen en mijn plan is om mee te doen aan de custom show @ Lelystad.
Lelystad zal dan ook de deadline zijn voor dit project.
Uiterlijke veranderingen bedoel ik overigens niet mee gekleurde knipperlichtglaasjes en dat speelgoed, maar de NRG gaat serieus veranderen (custom kappen). De belangrijkste veranderingen worden:
- Racekont
- Ronde achterlichten
- Luchthappers in kappen
- Andere zadelhoes
- Cockpit meespuiten
- Andere tellerachtergrond
- Voorkap bewerken
- Remhandles bewerken
- Velgen spuiten
- Neon
- Gaas
- tuimelaars/LEDjes voor alle electronics (Fast&FuriousStyle)
- kleuren zwart/parelmoer wit (onder voorbehoud)
- ......
De meeste tijd zal dus in de achterkant gaan zitten.
De kappen worden gemaakt met polyester. Ik maak de kappen niet helemaal opnieuw maar gebruik de oude als basis.
Last edited: