Puch nrg mc2 Made BY: Z

Status
Not open for further replies.

Mister Z.

as seen on TV
Mijn scooter is dan eindelijk zover dat ik m kan laten zien aan de rest van scooterrijdend nederland.

Kleine inleiding:
Ik kocht deze piaggio in december 2001. Hij was toen knalgeel en geheel standaard.
Ik vond t best aardig, maar natuurlijk niet snel genoeg, vooral als er iemand achterop zat, kwam ie tot de 55.

Ik ben toen begonnen met een Gianelli NRX.
Niet lang daarna kwam er een polini speedcontrol op.
Een paar maand daarna kwam de polini G2.

Toen pas leerde ik dit forum kennen, en begon toch serieus te denken over 70cc.
Januari dit jaar ben ik hiermee begonnen: Spuiten, cylinder, andere uitlaat etc.

Samengevat:
Uiterlijk:
zwart metallic laten spuiten.
Traanplaat gezaagd, voorop, achterop, en bij beenschild
Witte Z laten maken, voorop.

Setup:
Gilardoni 70cc
Race membraam
DO 19mm
Malossi Powerfilter
Polini speedcontrol.
Polini G2
Polini V-snaar
Yasuni c16 (op de fotos nog een Gianelli Nardo)
Pics:
z3.jpg

z2.jpg

z1.jpg


Het is misschien niet de snelste setup, maar ik kom aardig vooruit, en kan me met deze scooter best vertonen.
Er komen binnenkort meer fotos, oa van de Yasuni, en meer details.
Toekomstplannen: karbon knipperlampjes, voetenplank, en nog hier en daar wat alu-plaatjes.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Z.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik ook. en dat traanplaat op je stuurkapje staat niet echt netjes/mooi, op je beenschild wel, maar je moet eigenlijk ook je voetenplank ff doen en spuiten. De voor en achterlampjes vind ik ook niet echt geslaagd. verder heb je "Puch" fout geschreven in de topictitel, en je kan plaatjes invoegen door [ IMG ]link[ /IMG ] te typen( zonder spaties)
 
Sorry dat ik het zeg maar ik vind hem niet echt mooi en al helemaal niet thuis horen in het projecten forum ! Misschien een aanrader om bij scooters algemeen een topic te openen met als titel "Plakken en knippen met traanplaat voor beginners"
 
Originally posted by Joost@aerox
ik weet niet hoe jij op je scoot zit maar waarom zit dat traanplaat daar.. :rolleyes:
helm=leet idd 8)

Omdat iedereen altijd traanplaat op de voetenplank heeft, en dit is gewoon iets anders.

Kan iemand m even verplaatsen?
 
een keer een grote wasbeurt kan geen kwaad, en dunner traanplaat had mooier gestaan denk ik.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top