Nieuwe parts #8

Status
Not open for further replies.
R3-parts inlaat set.

Piaggio incombinatie met Stage 6 28mm spruitstuk (am6).

Draaibaar tot 45 graden naar rechts 45 graden naar links totaal 90graden!!

Leverbaar met vl13 of v-force (tuned) of (untuned).

Foto's


Foto kwalitijd kan beter *

Over 2 weken ook schuine variant *

Over 2 weken ook Zip kroonstukken*


Prijzen inlaat en kroonstukken?
 
Last edited by a moderator:
Peugeot met 2 inlaten.

Zal wel niet een producite type worden.

hvqcsm.jpg
 
Staat op het andere forum ook een stuk van een gast uit Nederland of België die dat ook zelf gedaan.
Daar staat ook helemaal beschreven hoe het werkt enzo.
Maar ziet er wel vet uit.
 
ik kan je zeggen dat de Nicaseal (als het dat is :p) cilinder voor Peugeot AC prima is hoor.
gister 1 gemonteerd , past prima en loopt goed.
verder mag je natuurlijk voor zo weinig geld ook niet het beste verwachten ;)
.

Je mag toch wel verwachten dat als je DMP 70giet mina lc cylinders inkoopt met DMP koppen, dat je dan niet 1 week later ineens een kop erbij krijgt die dusdanig totaal niet bij de cylinder past, (sterker nog die bij geen enkele in NL verkrijgbare cylinder past) dat je je afvraagt of die lui uberhaupt wel in de gaten hebben wat ze in de doos stoppen. (Een kop voor een cylinder waarbij de zuiger op het TDC in zijn geheel boven het deck uitsteekt!!).

Of een 2takt uitlaat voorzien van een bocht zodat hij op een piaggio 4t past, en niet in de gaten hebben dat een 4t net even iets anders werkt en dus plots 5km/h langzamer gaat.

Of diezelfde uitlaat zo scheef maken dat hij gewoon niet past (chroom versie).

Je mag toch wel verwachten dat die lui weten waar ze mee bezig zijn en niet klakkeloos rommel importeren?
 
die kop dat weet ik niet , maar met uitlaten ben ik heel wat gewend , het zijn dan ook niet voor niks goedkope uitlaten , vervanging hoogstens..


en dat ze niet passen komt bij wel meer uitlaten voor zoals bijv. de powerone e.d. , maar zelfs bij duurdere uitlaten heb ik weleens aan moeten passen , zolang het maar makkelijk te verbuigen is zonder teveel problemen vind ik het best.

mja ,dat zeg ik al , goedkope zooi , mag je niks van verwachten..

maar feit is dat de AC 50cc DMP voor Peugeot verticaal prima is , en loopt ook zeer goed , speling van 5 honderste nieuw , zag er verder goed uit , past ook goed. en dat voor 55 euro...
 
[ir]http://www.arnoudracing.nl/nieuw/vario1.jpg[/ir]

[ir]http://www.arnoudracing.nl/nieuw/vario2.jpg[/ir]

De eerste (kleine) productie is binnen voor minarelli, piaggio en peugeot....

Set bestaat uit: variateur, drukveer, rollenset, shims
 
Last edited:
De eerste kleine productie. Zo komen ze dus in de winkel te liggen binnenkort.

Dit is de zogenaamde 'Sport Pro' kit. Ontwikkeld voor de standaard cilinder met een snelle uitlaat en setups met Stage6 Pro cilinder, Streetrace cilinder, of andere vergelijkbare setups.
 
pronk je moet even je beeldscherm draaien! :p eerste foto staat op voor/zeikant.

Sport pro! maar goed dan weetje nog steeds niet , voor wat het is!

Ben wel benieuwd naar testresultaten er over!
 
Wat is het voordeel aan 2carbs? Of heeft dat alleen invloed op peug? Is dat niet veel te veel mengsel voor 1 cilinder?
 
Sorry maar volgens mij is het gewoon een vraag over een nieuw product, om daar nou een heel nieuw topic over te maken.... als er feiten zijn hoeft het geen discussie te worden toch? :)
 
Maja echt nieuw vind ik het niet en anders krijg je zometeen weer een hele discussie over het nut ervan etc...
Eerder iets om over te discussiëren in cartertuning oid. :)

Weet iemand btw al wanneer de eerste serie Stage6 cilinders binnen komen?
En of deze dus ook voor particulieren beschikbaar zijn of wordt er met deze serie alleen getest?
 
Als eerste zal de 70cc variant komen van de nieuwe stage6 cilinders. De planning is deze ergens in maart klaar te hebben, zodat ze gebruikt kunnen worden voor het nieuwe race-seizoen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top