Nieuwe Parts # 10

Status
Not open for further replies.

Ramon

Ferrari
Hier verder aub. Zullen we de discussie over de varioring maar stopzetten? Dat is nou niet echt de essentie van die foto's...
 
Advertisement - register to remove this

TFL6

Word geen Dinges
Aluminium - Sprintframe - 3.3 Kg. van Kiesler

€ 359,95

kiesler001.jpg

Piaggio

rahmenmina.jpg

Mina
 

Anne

mannelijke versie
Is die verstelbare achterstang om te kunnen wisselen tussen lange en korte motorblokken, of voor de stand van je motorblok?
 

Anne

mannelijke versie
Okee, ja idd, had ik nog niet op gelet!


Hebo handschoenen met carbon protectie
imagemagic.php


Stage 6 tent, stage 6 maar toch prijzig (bijna 500 eu)
imagemagic.php


Nieuw runner front
imagemagic.php
 

DE DEnnis

''Pang''
3.3 Kg vind ik wel aan de zwaare kant. Wel slim gedaan is dat bij piaggio zo kan hij voor beide blokken gekocht en weer verkocht worden.
 

Anne

mannelijke versie
Dat vind ik opzich ook wel raar, want Kiesler is neem ik aan gewoon een bedrijf waar een aantal ontwerpers werken. Die mensen zijn dus fulltime bezig met een frame ontwikkelen. En dan zijn ze klaar, heb je een eindresultaat wat 'slechter' is dan wat sommige jongens hier zelf maken. Wel denk ik dat ze de veiligheidsfactor wat hoger willen houden. Stel je voor dat er weer een 'DooD' situatie daardoor zou komen, dat zou al de 2e keer voor Kiesler zijn.
 

uniek4u

gang is alles
misschien wel of niet nieuw...

volledig instelbare vering met High/Low ingaande demping van RPM voor zip SP
de achterveer is standaard in hoogte verstelbaar.
prijs +- €750,-

zipveringrpm1.JPG


heeft iemand ook goede ervaring met dit merk vering..?
 

kees

38.8KG 22.2HP 6.83s
zwaar? wat weegt jou frame dan? (zonder vork)

Een goed/licht alumium frame weegt ongeveer 1.5/2 kg zonder wheely bar.

Maar ik denk dat hier een grote veiligheids factor in zit. Sowieso hadden ze beter de schorren in een driehoek kunnen zetten, de buizen lijken ook wel aardig groot qua diameter.
 

melf #50

Well-Known Member
net geen 310 euro..


ik ga er van uit dat de veerspanning te veranderen is , en de demping van de olie.
 

Ruud H.

Well-Known Member
Peugeot racing exhaust 70cc (for pug and minarelli cilinder)

[IR]http://www.roost.si/pictures/02_Peugeot_70cc.jpg[/IR]


Minimoto (racing, 50cc)

[IR]http://www.roost.si/pictures/01_Minimoto.jpg[/IR]

;)

Nieuwe Roost pijpen:) Nog niet langs geweest meen ik?
 
Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this
Top