Wow, leuk spul allemaal zeg. Doe mij alles maar :P
Arnoud Arend! 26 April 2012 #1,003 ronnyracingteam said: Waarom zit er een gaatje in de PHBG carbu aan de zijkant? Click to expand... Omdat er anders weer een extra gaatje in de kelk komt voor de choke en dat is natuurlijk weer slecht voor de 'flow'
ronnyracingteam said: Waarom zit er een gaatje in de PHBG carbu aan de zijkant? Click to expand... Omdat er anders weer een extra gaatje in de kelk komt voor de choke en dat is natuurlijk weer slecht voor de 'flow'
ronnyracingteam Ronny Himself 26 April 2012 #1,006 ThundeRRacing said: carb vind ik interesant! Click to expand... Met wat geluk zit er ook gelijk de juiste bezitting in.?
ThundeRRacing said: carb vind ik interesant! Click to expand... Met wat geluk zit er ook gelijk de juiste bezitting in.?
P Pepijn#205 Well-Known Member 26 April 2012 #1,007 Pronk said: Wow, leuk spul allemaal zeg. Doe mij alles maar Click to expand... Ook mijn gedachte hahaha! Zitten wel wat leuke ''goodies'' tussen voor mn motorzip :W
Pronk said: Wow, leuk spul allemaal zeg. Doe mij alles maar Click to expand... Ook mijn gedachte hahaha! Zitten wel wat leuke ''goodies'' tussen voor mn motorzip :W
MHRntt TJ-tuning 26 April 2012 #1,008 Zit genoeg leuk spul tussen ja maar zoals carb en subframe bussen al vaak gezien in nl bij races.
RonnieB www.emby.nl 26 April 2012 #1,010 http://forum.scooterforum.net/forum/f109/nieuwe-parts-13-a-201586/#post3450844 Daar weer verder