Nieuwe parts #7

Status
Not open for further replies.
Ziet er mooi uit, is hier wel animo naar dan denk je?
Loopt het trouwens een beetje vloeiend over of moet het nog geschuurd worden?

Ziet er echt vet uit, knap werk!
 
Vet idee! @ spasta, ik denk dat symetrie belangrijker is dan een wel of niet glad oppervlak, gewoon niets meer aan doen zeg ik :) Zou leuk zijn als dit er ook voor pia kwam...en het betaalbaar is natuurlijk.
 
Heel erg net gedaan! Kan me volledig inbeelden dat dit programma erg veel tijd in beslag zal genomen hebben.

Maar zoals velen zich af vragen: Is hier wel genoeg animo voor want zal waarschijnlijk best wat geld gaan kosten neem ik aan...?
 
Het ziet er inderdaad erg netjes uit :) Ik denk aleen niet dat het extra vermogen oplevert. Omdat met een beetje vakmanschap ze al aardig symetrisch gemaakt kunnen worden.

Gr,
Tom
 
Eenmaal het programma erin en je kan bij het opspannen voor het kotteren van het hemd meteen de spoelers goed krijgen. Dat is mooi! Ik zou er mee richting malossi of polini stappen. die verkopen ookal van die gegoten speedengines voor de ciao enz, dit zou een leuk alternatief zijn voor geprepareerde blokken. Aangezien zoiets leuk is voor grotere producties. voor een paar zou ik liever de frees pakken.
 
Hoe glad het wordt kunnen we instellen, nu zijn het iets van 100 stapjes per spoelkanaal, maar als je er 200 wilt kan dat ook, alleen is de machine dan een uur langer bezig:p

Het lijkt overigens op de foto´s dat er een hoek in zit, maar dat is gezichtsbedrog. Ik zal eens kijken of ik nog wat foto´s kan maken.

Symetrisch maken met de hand valt erg tegen, al is het alleen al omdat een gietstuk niet overal even dik is. Op sommige plaatsen haalt de freesbank veel meer weg dan je zou verwachten terwijl andere stukjes bijna niets af gaat.

Het idee is inderdaad ontstaan doordat we vrij vaak carters kotteren voor speed´s of bigbore´s. Het opspannen en uitklokken kost daarin vrij veel tijd, dus hadden we zoiets als het tunen nu ook door de freesbank gedaan wordt...:# In de V8 tuning wereld in amerika is CNC-porting trouwens helemaal hot:p

De prijs is ongeveer hetzelfde als dat het anders met de hand had gebeurd.
 
Ik vind het wreed...

Het inmeten & inspannen zal wel weer een kutwerk zijn, maar je hebt wel een constant product :)

Dat klopt, maar dit moet immers sowieso gebeuren bij het kotteren voor een speed/bigbore/2fast enzovoorts

hierbij erg handig dus
 
De prijs ligt dan dus tussen de 50 en de 80 euro mag ik aannemen?

70cc en BB 77cc:
Kotteren + tuning kost €140 incl. BTW

BB 86cc
(2x) Kotteren +tuning kost €200 incl. BTW

Sorry ik was idd vergeten dat het ook met kotteren was, prima prijs hoor! Adviseren jullie nog verdere bewerking aan het carter? Aangezien alleen het gedeelte vanaf de krukaswang bewerkt is voor zover ik kan zien? En niet het deel vanaf membraan?
 
erg netjes aad toen ik bij je was vroeg ik me al af wat nou presies de bedoeling was ;)

maar dit is egt een mooi stukje werk en noukeurig !
 
Ik weet niet helemaal zeker of dit mag maar ik zet het er toch neer.

Carbon look (gegoten) folie:

Zeer hoge kwaliteit carbon look folie. Erg mooi product gegoten kwaliteit krimt dus niet! Ideaal voor het "inpakken" van kappen etc. Niet hitte bestendig dus niet te gebruiken op dempers. Met een verbrander extreem vervormbaar. Nat te plakken wat op vlakke tot licht gebogen delen erg gemakkelijk gaat.

IMG_3588.jpg


IMG_3586.jpg


Formaat:

60cm breed bij X meter (vanaf 1 meter)

Duurzaamheid tot 7 jaar.
Benzine en Diesel bestendig (kort contact)

Kosten kan je me voor pmen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top