de 70cc versie heeft een andere zuiger , daar weet ik niet al teveel van wat slijtage betreft.
de 50cc zuigers zitten standaard al op zo'n 8 honderste , veel te veel , dat merkte je ook na een paar rondje , dan kwam ie slecht op gang , nu zit er een andere zuiger in , en veel strakker en werkt het wel goed. en op een roterende machine merk je dat heel er goed. de zuiger die eruit kwam was dan ook meestal na maar heel even rijden gewoon echt OP..
een speling van 9 honderste is nagenoeg versleten als je het mij vraagt.
heb btw ook een keer een bidalot gehad waar zomaar de nicasil wand uit viel , dat vond ik ook wat minder ,luchtgekoeld mina hor ac , echt eruit gevallen,dus niet gedetoneerd oid , paar meter gelopen..
@ piaggio AC50 ging het overigens wel goed
en een keer een bidalot krukas op mijn zipsp met evo50 , liep na zo'n 300 km zomaar stuk, echt finaal het bigendlager kapot..
sindsdien is Bidalot dus niet meer gauw mijn eerste keus :*
mja , dat zijn dus MIJN ervaringen.