Nieuwe parts #7

Status
Not open for further replies.
Ja klopt.

Dit is gewoon een sticker. Maar dan wel hoge kwaliteit. En veel goedkoper waarschijnlijk.
 
Echt carbon is toch wat mooier :p

Maar, die std folie o.i.d. was ook niet bepaald goedkoop. Voor een kap kwam het er zelfs opneer dat van echt carbon maken haast net zo duur was of iets duurder.
 
Ik had vroeger een stickervel van een a4 groot met grijs en zwarte blokjes erop, dat was pas echt oldschool carbonlook ;)
 
Echt carbon is toch wat mooier :p

Maar, die std folie o.i.d. was ook niet bepaald goedkoop. Voor een kap kwam het er zelfs opneer dat van echt carbon maken haast net zo duur was of iets duurder.

Dit is wel een stuk goedkoper ;)

verkoopprijs ligt rond de 18 euro per strekkende meter.
 
bidalot 80cc voor am6 , 44 slag krukas..

al langsgeweest?

JBT10500868a.jpg

JBT10500868CYa.jpg



Barikit racing (50 en 70)

BAREQ991S_000.jpg
 
Last edited:
Ziet er leuk uit... is barikit een nieuw merk? of enkel bekend binnen de schakel scene?
en ligt het aan mij of zitten er geen gaten in de uitlaat poort bij die bidalot cil? (om de uitlaat te bevestigen)
 
Ziet er leuk uit... is barikit een nieuw merk? of enkel bekend binnen de schakel scene?
en ligt het aan mij of zitten er geen gaten in de uitlaat poort bij die bidalot cil? (om de uitlaat te bevestigen)

Bij am6 schuif je de uitlaat erop en bevestig je het met een veertje.
 
Ziet er leuk uit... is barikit een nieuw merk? of enkel bekend binnen de schakel scene?
en ligt het aan mij of zitten er geen gaten in de uitlaat poort bij die bidalot cil? (om de uitlaat te bevestigen)

barikit bestaat al jaren , maar het word nu een beetje wat meer bekend , Anglo dutch leverde dit spul altijd.

het is overigens min of meer een Airsal product alleen wat beter afgewerkt.
 
de cilinder? of de hele kit? daar ging het even om , de hele kit..

maargoed , als dat al maanden geleden is ,hoe moet ik dan dan weten Wieger ?
 
Had ook een slecht idee bij de cilinders, maar tegenwoordig worden er veel gebruikt in de cross (wel 50cc dan ).

Cilinders ondergaan wel een aantal aanpassingen, maar de resultaten liegen er niet om.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top