Nieuwe parts #11

Status
Not open for further replies.
GY6 is toch dat chinese troep blok wat onder 9/10 4takt scooters zit?

Demper ziet er echt niet uit zeg :D.

Edit: hier de foto van de site:

OE-GY6BT15477.jpg
 
Gy6 is geen troep blok, is gewoon een goed 4-takt blok .
Word onder andere ook door kymco gebruikt.
Tevens is het gy6 blok qua after market spul wat ervoor verkrijgbaar is vergelijkbaar met minarelli en piaggio.
Uitlaat ziet er iig niet uit..
 
Nou, ik durf eigenlijk niet gelijk te oordelen, op dit plaatje vind ik het echt niks maar misschien als ik hem in het echt zie, gemonteerd onder een scooter waar de uitlaat bij past, zou het een stuk beter kunnen zijn. Ik neem aan dat hij in het echt niet zo overdreven glimmend en blauw is, hehe:p
 
Ik vind het wel wat hebben, jammer van de demper. Als ze er een mooie normale demper opzetten, zal die er een stuk beter uitzien denk ik. En edelstaal is wel aangenaam tegen roestvorming
 
Een 2t uitlaat op een 4t blok ziet er zowiezo niet uit. En dan is dit ook nog de allerbelabberdste chinese rommel uitlaat die je maar kan verzinnen.
 
ik denk ook dat het een nieuwe big bore is want als je naar de foto kijkt zie je bore onder de pijp en zie je ook mallosi een beetje links ervan
 
Ik denk wel dat hij nieuw is, aangezien ik oktober nog in italie ben geweest en Fabio vertelde dat ze met een BB T cilinder en bijpassende uitlaat bezig waren zou het best wel is kunnen dat het dit pijpje is geworden:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top