Nieuwe parts #11

Status
Not open for further replies.
mooie koppeling
prijs is alleen redelijk hoog tegenover de delta clutch die zich al veel heeft bewezen, voordeel je hebt al het afstel spul erbij
 
ik hoor alleen maar gezeik over de delta clutch :S.
En deze heeft natuurlijk het voordeel dat je niet je koppeling hoeft te demonteren voor het vervangen van je trekveertjes :D
 
Hij zegt toch dat de koppeling niet los hoeft, en niet het huis:+ Met het huis er op word het krap lastig idd:p
 
mooie koppeling
prijs is alleen redelijk hoog tegenover de delta clutch die zich al veel heeft bewezen, voordeel je hebt al het afstel spul erbij
Hij is duurder, maar ook heel anders. Hij is namelijk 112mm itt de normale van 107mm. Niet te vergelijken dus.
 
die 150euro is wel incl afstelspul en koppelingshuis.

Het is wel aardig wat geld. Delta clutch is ook geen fijne koppeling wat je wel zou verwachten van Malossi
 
ik heb anders nog nooit problemen gehad met ("oude" type wel te verstaan) delta clutches. maar wel met die stage 6 meuk...
 
Tijd voor nieuwe parts:

polini-krukas-gilera-piaggio-slag-pi-14924.html


Prijs: € 356,11

Verkrijgbaar voor:

Pia: 85mm, 44slag
Mina 85mm


Wheeliebar voor Yamaha slider:
wheelie-yamaha-slider-stunt-pi-14896.html
 
Hij zegt toch dat de koppeling niet los hoeft, en niet het huis:+ Met het huis er op word het krap lastig idd:p


Kijk nog eens goed naar de zijkant van het koppelingshuis. Er zitten gaatjes in. Dus stage 6 heeft wel de bedoeling gehad om je trekveren te vervangen zonder je koppelingshuis te moeten demonteren.
 
Kijk nog eens goed naar de zijkant van het koppelingshuis. Er zitten gaatjes in. Dus stage 6 heeft wel de bedoeling gehad om je trekveren te vervangen zonder je koppelingshuis te moeten demonteren.

Denk dat de functie daarvan meer bestemd is voor het afstellen van de koppeling zonder het koppelingshuis te demonteren.
Dat is toch wat ze zelf altijd aanhalen.

Dat je nu, mits voldoende opening in het koppelingshuis, ook je trekveren zou kunnen vervangen is natuurlijk een mooi meegenomen bijkomstigheid :).
 
Ik vind wel dat er een lange flens bij zit dit valt me wel op.


Alles heeft een reden, als je goed had gekeken was je wel opgevallen dat je uitlaattraject in de cilinder een stuk korter is dan 'normaal' om de cilinder universeel te houden voor diverse blokken...wat dus weer wordt gecompenseerd met de flens :!
 
Het is ook zo lekker moeilijk om je koppelingshuis te demonteren....1 moer.

Lang leve de luie sleutelaars! Ik snap wat je bedoelt, maar als een moer niet los hoeft laat ik hem ook liever zitten hoor, zeker voor op circuit handig. Of voor de sprints eventueel nog ff een sleuf in je carterkap slijpen en je hebt je koppeling in 2 minuten afgesteld ipv in een half uur tijd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top