Nieuwe parts #11

Status
Not open for further replies.
Wel een beetje een rare bocht vind ik zelf.

qoxef5.jpg
 
Das wel mooi om te horen net nog ff op scooter attack gekeken maar tis kut met die levertijd van de cilinder hun weten der ook steeds minder van .
En vind het moeilijk om nou een uitlaat te bestellen voor een cilinder waar ik niet van weet wanner ik hem krijg .
Kan goed nog 4-5 maande duren .
En op sa staat dat de levertijd van de roost uitlaten ook om te huile is .
Tis een moeilijke keus voor me .
 
Koop gewoon een speed 7t, met een leuk uitlaatje, scheelt toch niet veel in geld en je weet dat een speed gewoon leuk scoord:)
 
Ik heb al ooit een speed gehad en beviel me ook wel had een score van 22 pk met aleen een netjes afgewerkte cilinder, maar wou graag gaan teste wat er uit een s6 te halen viel .
Deze cilinder ziet der op het oog goed uit en heeft het zelfde systeem als van een crosser waar ik ook wat me doen ;)
Iedereen ofja de meeste rijd met speed,evo en noem het maar op dit leek me een leuke uitdaging ;)
 
Das wel mooi om te horen net nog ff op scooter attack gekeken maar tis kut met die levertijd van de cilinder hun weten der ook steeds minder van .
En vind het moeilijk om nou een uitlaat te bestellen voor een cilinder waar ik niet van weet wanner ik hem krijg .
Kan goed nog 4-5 maande duren .
En op sa staat dat de levertijd van de roost uitlaten ook om te huile is .
Tis een moeilijke keus voor me .

Sorry maar als je beetje gezocht had in nederland had je nu gewoon een R/T cilinder liggen.

Er zijn er 5 verdeeld door vd kruijs over verschillende dealers.
Tot vorige week waren er van die 5 nog 2 nieuw tekoop. 1 bij FMT en 1 bij Scootie. beide zijn nu verkocht. Maar waar de andere 3 zich bevinden? Misschien ook wel in de vitrine bij een dealer.
 
Dankjewel jongens voor de informatie ik heb erik een mail gestuurd en sp-parts.
Ik heb toen dacht ik sp-parts ook al gemailt maar voor de zekerheid dus nog een keer gevraagd.
Ik hoop dat een van de 2 er nog een heeft liggen zodat ik er een over kan nemen .
Laatst was is net telaat geloof ik was bij fmt deze was net een dag eerder verkocht .
Nou maar hopen op goed nieuws ik laat jullie wat horen als ik er een bemachtigd heb .
 
Gister rond 14.00 uur bij Erik De Wit geweest, en hij had hem gewoon nog liggen.

Hoop voor je dat je hem kan bemachtigen, want die cillinder ziet er echt fucking nice uit.
Weer is een keer wat anders dan een EVO, MHR of 2F.

Ben benieuwd wat je er eventueel uit gaat halen.

Maak je er een projectje van, zodat we de vooruitgang kennen volgen, of gewoon spelen met je cillindertje?
 
Ik wil der eigelijk wel een project van maken .
Heb al eerder een jaar sbo gereden maar toen geen project van gemaakt.
Ik heb een zip sp 2000 ik wil alles vers maken moet gewoon een super netjes zipje worden.
En ik wil dan paar keer gaan trainen en als het me goed bevalt mischien volgendjaar gaan racen .
Ik maak pas een project aan als k de cilinder heb dus hoop da het goed komt .
 
Sorry maar als je beetje gezocht had in nederland had je nu gewoon een R/T cilinder liggen.

Er zijn er 5 verdeeld door vd kruijs over verschillende dealers.
Tot vorige week waren er van die 5 nog 2 nieuw tekoop. 1 bij FMT en 1 bij Scootie. beide zijn nu verkocht. Maar waar de andere 3 zich bevinden? Misschien ook wel in de vitrine bij een dealer.

Eentje ligt op de race zip bij EPC.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top