Nieuwe parts #11

Status
Not open for further replies.
idd klopt ik heb geen R/T cilinder ik ben de eertste wedstrijd gewoon met de cilinder van afgelopen seizoen daar wss de eertse PAAR races wel..

en die R/T cilinder wat epc heeft is idd alleen voor te testen en er word verder niks mee gedaan hij lag alleen onder de scooter van sarik omdat er beetje mee getest is..
 
@Scooter-attack is de RT70 uitlaat voor mina leverbaar..
Dan zal de mina versie ook wel snel uitkomen denk ik?
 
Erik had hem nog liggen ik heb hem gemailt dat ik hem van hem over wou nemen .
Dus ik hoop dat dat door gaat .
Hij Heeft nog niks truggestuurd maar zag dat die op maandag geloten is dus morge hoop ik meer nieuws :)
 
Waar kom je vandaan Cobes, anders ga je er toch even heen.
Is een zeer aardige kerel die Erik, en als jij met euro's komt raakt hij hem graag aan je kwijt.
Vaak krijg je bij een 'duure' aankoop ook nog een tankje olie mee oid.
 
Ik heb die xtreme kit vorig jaar op de beurs in me handen gehad.
En het was niet meer de airsal afwerking van eerder.
hoe de wand enz het houden weet ik niet, maar het zag er wel uit als een potentieel snel kitje.
 
Waar kom je vandaan Cobes, anders ga je er toch even heen.
Is een zeer aardige kerel die Erik, en als jij met euro's komt raakt hij hem graag aan je kwijt.
Vaak krijg je bij een 'duure' aankoop ook nog een tankje olie mee oid.

Dat is mer als 2 uur voor mij rijde :p
En voor da busje olie hoef ik het nie te doen dan haha
Maar heb vandaag contact met hem gehad en ik kan hem overnemen .
Ook kreeg ik van sp-parts een mail dat ze er geen meer hadden maar dat er een deze dagen weer binnen kwamen .
dus als het goed is heb ik deze week nog me cilinder :)
Ik laat jullie nog wat weten .
 
Dit is slapgeouwehoer. En daar is een mooi topic voor dacht ik zo.
We zijn al bij nieuwe parts 11 omdat mensen niet helemaal snappen wat hier de bedoeling is.
 
Dit is slapgeouwehoer. En daar is een mooi topic voor dacht ik zo.
We zijn al bij nieuwe parts 11 omdat mensen niet helemaal snappen wat hier de bedoeling is.


Jij hebt anders ook niet veel boeiends te melden.

Maargoed, iemand gek genoeg om hier €55,- aan uit te geven ?

505sw0.jpg



De helft lichter en 25% sterker, nu hopen dat je die niet kwijt raakt !
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=EfI2Kxhevj4&feature=player_embedded"]YouTube- [EasyParts.nl] JCosta Scooter variator[/ame]

Te koop bij easyparts voor 125e, best prijzig.
Is er iemand die er iets over weet te zeggen?
 
Grappig concept, om het zo even te noemen. Maar ben inderdaad wel even benieuwd of het ook goed gaat lopen, het idee is gelijk aan een normale variateur maar hoe zit het met die witte dingetje, moeten die ook vervangen worden?
En hoe krijg je de variateur er ooit af.. zit een beetje raar vast?
 
Ik vraag me af of die witte dingen wel in de ideale baan zitten om naar buiten geslingerd te worden, lijkt alsof ze veel wrijving zullen hebben
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top