Nieuw seizoen SOBW 2004

valt denk ik idd wel tegen om daar te rijden met een SM , maarja , hij zit er nu eenmaal bij..................

en tja , ik moet straks naar Brakel , laat staan naar Wemeldinge , gelukkig voor mij is er nieuw weerdinge, zwolle en staphorst , de rest is minimaal 1,5 uur rijden voor mij , en ook nog eens met een aanhanger..................
 
Iedereen moet ver rijden. En als jij met een aanhanger rijden kut vind koop je een sprinter ;) Kan je met 180 naar elke race toe branden.
 
Originally posted by dani
of tranSporter, berlingo of partner.. 8)


8) :W :D


melf niet zo zeuren hoor over die afstanden, dat is nou eenmaal zo. anders moet je maar je eigen " pottendijk" bij je in de straat gaan bouwen. rik heeft wel contacten in de asfalt wereld ;)
 
en maak ik de tekeningen wel :)

Ik zou willen dat ik op "rijdjescooterenbandenwarmnaarcircuittoeafstand" van pottendijk zou wonen.

Melf, zijn er nog lekkere potten in pottendijk?

ciao
 
Originally posted by dani
en maak ik de tekeningen wel :)

Ik zou willen dat ik op "rijdjescooterenbandenwarmnaarcircuittoeafstand" van pottendijk zou wonen.

Melf, zijn er nog lekkere potten in pottendijk?

ciao






hahahahahahahhahahahahahahahahahah :D :D :D :D :D
 
Originally posted by dani
en maak ik de tekeningen wel :)

Ik zou willen dat ik op "rijdjescooterenbandenwarmnaarcircuittoeafstand" van pottendijk zou wonen.

Melf, zijn er nog lekkere potten in pottendijk?

ciao

Goed bezig:W
 
Originally posted by #94
ontferm jij je maar over de potten, dan houd ik me wel bezig met de dijken. :)
moet je eerst aan Kees vragen, die is namelijk van de Dijk? :p

Ik ga wel op zoek als ik in de buurt van emmen ben :p
 
Pottendijk is altijd gezellig.

Vorig jaar dikke promo voor mien oma :p :D :D :D
@mienoma.jpg
 
mij hoor je niet klagen , het was maar een feit........

lekker wijfie dani!!

ik heb gehoord dat het bij rik zijn grote baas niet zo geweldig gaat............ (net zoals bij elke firma die iets in de bouw doet)
 
Originally posted by Mol
Volgens mij moet Joop iig verplicht vrouwelijk gezelschap meenemen voortaan O-)


heb je niet gezien dat ik zondag weer een keilekkerding mee had genomen? en ze komt maandag weer, daarnaast ben ik heel erg druk bezig om patries ook mee te krijgen :p
 
Originally posted by joop timmer
heb je niet gezien dat ik zondag weer een keilekkerding mee had genomen? en ze komt maandag weer, daarnaast ben ik heel erg druk bezig om patries ook mee te krijgen :p

goed bezig joop :!:D
 
Back
Top