Nieuw seizoen SOBW 2004

Originally posted by melf #50
beter voor mij , is mijn "thuiscircuit" daar heb ik lekkere ervaringen mee (behalve die met Dani) , is dan ook een lekker baantje om te blazen............

@94 , ga je daar eerst nog trainen dan? ik woon vlakbij en kom dan natuurlijk even langs (of ga zelf trainen)

Is dit mogelijk in het weekend dan (zaterdag en/of zondag)?
En hoe gaat dat in zijn werk, moet je jezelf van te voren aanmelden, of kun je zo binnenvallen?
Heeeeel misschien dat het iets is.
 
Originally posted by joop timmer
vorig jaar, mijn allereerste wedstrijd op lelystad, moest ik ook 10 minuten voor de start van de wedstrijd opeens andere benzine tanken. Samen met henri weliswaar, maar toch geeft het je weinig zelfvertrouwen, na de wedstrijd moest ook nog eens mijn carb eraf. Mijn vader werd hierop zo kwaad dat hij meerdere waarschuwingen kreeg. De rest van het seizoen moesten we na 80% van de wedstrijden de carb laten controleren, alleen maar om te zieken. De sobw mannetjes die daar stoer lope te doen zijn echt geen lievertjes, neem dat maar van mij aan. Vooral die lange kerel met dat petje op altijd. Neem een voorbeeld aan de op de derde plaats geeindigde SM coureur. Hij zat op het randje van de gewichtslimiet maar het was goed, aldus die lange. Hij wacht 4 uur op zijn beker, en hij krijgt bij de prijsuitrijking te horen dat hij was gediskwalificeert. :(

Bedankt Joop, hier doelde ik ook op dit heb ik van meerdere personen gehoord.
 
Originally posted by #94
Is dit mogelijk in het weekend dan (zaterdag en/of zondag)?
En hoe gaat dat in zijn werk, moet je jezelf van te voren aanmelden, of kun je zo binnenvallen?
Heeeeel misschien dat het iets is.

Je kan daar vrijwel altijd terecht, of er moeten kartwedstrijden zijn.
Je kan dus het best een dag van tevoren even bellen wil je heel zeker zijn.
En dan kom je daar gewoon en kan je de hele dag rijden, ik meen iets van 25 euro ofzo. (correct me if i'm wrong)

Er zijn wel vaker anderen aan het trainen zoals sm's ("de echte":P) en karts. Daar rij je dan gewoon tussen.

Dus bellen voor de zekerheid en meer info;)
Het is wel aan te raden om te doen, erg fijn.
 
ik heb ook mooie foto's gezien van lydia op haar site in de matte j-p-s kleuren??????? maar gelukkig is hij nu al weer een andere kleur maar zal ik het dan maar gelijk vertellen dat er nog een nieuwe jongen in de jps kleuren gaat rijden!! binnenkort!!! maar dat zien jullie van zelf wel.

groetjes jarno
 
en al onze scooters worden getuned door mijn vader (ben) en ik stel de motortjes af!! dit wilde ik ff uit de wereld helpen!! ik ken de jongens van twins niet eens!!! ja heb ze wel eens gezien op meetings maar verder nog nooit gesproken!!

jongens alvast veel succes in brakel!!! let the party start!!!

jarno
 
Originally posted by yamashi
ik heb ook mooie foto's gezien van lydia op haar site in de matte j-p-s kleuren???????
groetjes jarno

Lekker hoor Jar!
Schreef ik juist dit: (De scooters zijn niet mat zwart maar metallic zwart.
Er zit wel degelijk een glanslak overheen maar niet echt goed te zien..al glimmen een paar van de scooters dit jaar wat meer)

En dan schrijf jij zelf dat het mat is! :o 8P
 
Originally posted by yamashi
ik heb ook mooie foto's gezien van lydia op haar site in de matte j-p-s kleuren???????

groetjes jarno
net als het halve moto gp veld in het pre seizoen :)

welkom Jarno :)
 
Hmmz.....ik lees net dat de wedstrijd van Veldhoven vervangen wordt door een wedstrijd in Nieuw-Weerdinge.
Opzich jammer, een nieuw circuit is altijd leuk.
 
is het dan nu wel duidelijk? of moet ik nog meer reclame maken?

(ik zou gesponsord moeten worden door pottendijk! , dat ik daar nog niet aan gedacht heb.............)
 
goh , kom je er dan pas achter dat er een stuur op zo'n derbi zit?

er rijden ook 620's SM-metjes in nieuw weerdinge en dat gaat ook prima..............

kom eens wat vaker trainen , dan valt het wel mee........
 
Back
Top