Race 8 Nieuw weerdinge....

Advertisement - register to remove this

Hé Jopie,

Wat dacht jij bij jezelf: Ik zal deze keer de eerste zijn die over de komende race begint.

Uiteraard ben ik aanwezig, en deze keer met de bedoeling om het stukken beter te doen dan de vorige keer. Maar dat moet een makkie zijn. Want de vorige keer was het een zwarte dag in mijn "geschiedenis" van het scooterracen.

Nu alleen maar met z'n allen hopen dat het weer goed zal zijn.
 
Maar dat moet een makkie zijn.... Zozo veel zelf vertrouwen.. :):):) Goede instelling..

Wij zullen er uiteraard ook weer zijn en gaan er voor.. Mooi weer is zeker belangrijk op emmen.
 
Fabian #41 said:
Maar dat moet een makkie zijn.... Zozo veel zelf vertrouwen.. :):):) Goede instelling..

Aangezien een elfde plek op pottendijk tot nu toe mijn slechtste resultaat is, ga ik ervan uit dat dat beter kan.
Zeker gezien er toen nogal wat mis ging ( veel stotteren, gevallen en een halve minuut niet in de gaten hebben dat mijn killswitch los was geraakt bij het pakken van de kickstarter).


En over los gaan gesproken, ik hoop dat mijn killswitch dat niet gaat doen, dat laten we dan maar aan Niels over.
 
het is het baantje van Freddy, hm. ben benieuwd hoop dat prrrt tjing plof baaaaahhhm het nu beter doet (94#) trouwens ook bremer want die zat de vorige keer zielig op een stoeltje.
 
ik zal er dan ook zijn , ik ga eerst van de week maar weer eens gaan trainen , ik moet eerst de zooi weer afstellen .
 
#94 said:
Aangezien een elfde plek op pottendijk tot nu toe mijn slechtste resultaat is, ga ik ervan uit dat dat beter kan.
Zeker gezien er toen nogal wat mis ging ( veel stotteren, gevallen en een halve minuut niet in de gaten hebben dat mijn killswitch los was geraakt bij het pakken van de kickstarter).


En over los gaan gesproken, ik hoop dat mijn killswitch dat niet gaat doen, dat laten we dan maar aan Niels over.

De killswitch van Niels is er eentje van het type: muurvast.

Dus daar ben ik niet bang voor... ;)
 
Woei, weer dat hele tyfuseind naar Emmen rijden. Laten we hopen dat de zon schijnt, dan hoopt DaMol op zijn 2e overwinning op rij in de std. klasse!
 
Ehm, als het goed is rijden Fred/Rodney/Paul/Patrick DaMol in Emmen. Arno nog even overhalen (of heeft die hem ook al Dani??) en dan is de kans groot dat we de overwinning pakken :p
 
oww Subsponsor!! kijk nou is het duidelijk, betaling per m2 ? zal freddy,Rodney,Paul en Patrick leuk vinden! die overwinning pak je altijd.
 
vraag ook gelijk aan The president "Jopie" hij kan wel een sponsor gebruiken, met al die zware banen ook tegenwoordig, tjjjjj echt zwaar;) hij heeft het echt nodig:)
 
Wooow EINDELIJK Weer naar emmen Heren nu gaan we ECHT racen.

Dit word echt een te gekken dag volgas flammen:D

Ome kees is nu wel op de baan te verwachten hoor patrick *D

-:-
 
Back
Top