Race 8 Nieuw weerdinge....

Snap ook niet dat ieredeen zo negatief over die baan doet, afgezien van happen ja of te neen...

K heb als beginnend SOBW'er op nog niet zoveel banen gereden, maar vind Emmen verruit de leukste baan waar ik tot nu toe op gereden heb... Zo lang het niet regent althans ;) dan is de lol er een btje vanaf... :p
 
Idd melf.......er rijden ook nog grotere "brommerts" op de baan. Ok die rijden echt supermotard maar ik denk dat we erg blij mogen zijn dat we kunnen rijden op zulke banen als deze. Het is altijd een goed onderhouden baan, het is vrijwel niet gevaarlijk (afgezien van regen:D) en ik rij liever hier dan een straten circuit.......

Anders ga je maar in belgie racen :X
 
melf #50 said:
idd , maar als je kijkt dat er ook 420 of 520 ktm-metjes rondscheuren...

Ben nog wel eens ingehaald door zo'n bakbeest. Dan schrik je wel effe als ze op hun achterwiel naar je neer kijken :)
 
dani said:
Pappa Bart nog bedankt voor alle steun en toeverlaat, zonder die steun had ik vandaag nooit een mooie high-sider mogen maken +ralf+

Het was me een waar genoegen om samen met jou te morgen werken en zo een mooi resultaat te behalen. Hoop volgende keer dat we samen zo een tacktische kwalificatie kunnen rijden ;)
 
foto's , ''helaas'' geen skoeters :P

DSC00010.JPG


DSC00013.JPG


DSC00016.JPG


DSC00017.JPG


DSC00018.JPG


DSC00019.JPG


DSC00023.JPG


DSC00024.JPG


DSC00025.JPG


DSC00026.JPG



TE erg |( |( |(
DSC00027.JPG


DSC00029.JPG


DSC00030.JPG


DSC00031.JPG


DSC00032.JPG


DSC00033.JPG
 
Last edited:
sloper?:P ik ben vanmiddag 3 uur bezig geweest eht ding te poetsen met motowash egt relaxed spul zeg, de derbi is weer als nieuw:D

en ik weet neit of het door het opnieuw sealen komt maar mijn cilinder glitterd :W
 
Back
Top