Nieuw seizoen SOBW 2004

Originally posted by joop timmer
heb je niet gezien dat ik zondag weer een keilekkerding mee had genomen? en ze komt maandag weer, daarnaast ben ik heel erg druk bezig om patries ook mee te krijgen :p

moet zeggen joop...die donna van je mag er idd best wezen...MAAR WAT DE F#CK HEBBEN WIJ DAARAAN??? :)
 
Originally posted by scooterracer
moet zeggen joop...die donna van je mag er idd best wezen...MAAR WAT DE F#CK HEBBEN WIJ DAARAAN??? :)

ja shit he ga me nog ff afzeike ook ik neem tenminste nog WAT mee en daar heb IK genoeg aan, keeeerol loop niet te ouwehoeren want al die meisjes die jij tot nu toe heb meegebracht :?
 
Originally posted by joop timmer
ja shit he ga me nog ff afzeike ook ik neem tenminste nog WAT mee en daar heb IK genoeg aan, keeeerol loop niet te ouwehoeren want al die meisjes die jij tot nu toe heb meegebracht :?

whieeeeh, jopie is op zn teentjes getrapt :D:D:D

welke meisjes heb ik meegebracht DIT seizoen dan? mn zusje..maar dat was een verstekeling :D
 
ja dat bedoel ik dus eppo :( , loop je op mij te zeiken maar kijk eerst eens naar jezelf. maarjah even voor de duidelijkheid, 1 lekkere chic komt zoiezo mee, of je er wat aan hebt weet ik niet, en patries gaat mischien ook komen, :D
 
joopie, hij bedoelde het juist positief... lees het anders nog eens een keer na :P, bedoel je friendinnetje mag er best wezen... maar daar hebben wij niks aan :)
 
Originally posted by melf #50
mij hoor je niet klagen , het was maar een feit........

lekker wijfie dani!!

ik heb gehoord dat het bij rik zijn grote baas niet zo geweldig gaat............ (net zoals bij elke firma die iets in de bouw doet)

Rik zijn baas doet het juist hartstikke goed. We hebben alleen een kleine boete gehad die we overigens gelijk van de belasting weer afgetrokken hebben en aangevochten hebben. Maak je maar niet druk Melf. Als jij een nieuwe baan kunt betalen zorg ik dat ie er komt
 
Originally posted by melf #50
ja, tegenwoordig moet je geld meenemen als je een baan wilt..........

Joop , wat ben jij gauw paranoia zeg........
dan moet je snel wat zuidelijker komen werken, want hier krijg je geld als je werkt :D


is de neo's al weer battle klaar melf?
 
Originally posted by joop timmer
ja dat bedoel ik dus eppo :( , loop je op mij te zeiken maar kijk eerst eens naar jezelf. maarjah even voor de duidelijkheid, 1 lekkere chic komt zoiezo mee, of je er wat aan hebt weet ik niet, en patries gaat mischien ook komen, :D


En bedankt he

----
edit: Laat maar, snap em al.... dacht dat je het over mij had :?
 
Originally posted by scooterracer
welke meisjes heb ik meegebracht DIT seizoen dan? mn zusje..maar dat was een verstekeling :D

Originally posted by joop timmer
ja dat bedoel ik dus eppo :( , loop je op mij te zeiken maar kijk eerst eens naar jezelf.

Originally posted by joop timmer
kweet niet wie marijke is maar het ging niet over jou

wel dus :rolleyes: :p
 
neeeeeheeeee, ooooo :P. ff uitleg: hij loopt te zeuren dat ik WEINIG meisjes meeneem, maar vorig jaar had ik vaak genoeg patries oid bij me, en hij bijna nooit een meisje, terwijl hij op mij loopt te zeiken, het is juist goed dat hij er nog 1tje meeneemt, maar dan moetie niet op mij zeiken want ik heb er vaak genoeg 1tje bij :D

en zoals jij het nu brengt, waarvan de helft is weggeknipt lijk het idd dat het op marijke slaat:? :(
 
Back
Top