Nieuw seizoen SOBW 2004

BART#21

==bartracing==
Daar het nieuwe seizoen voor de deur staat wordt het wel eens tijd om te kijken wie wat gaat doen en wat de verwachtingen zijn voor seizoen 2004.
Dus post hier je bezigheden en verwachtingen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik blijf nog een jaartje topsjeezen. Wedrom voor het Roké Racing Team.

* Topscooter: is traings klaar, nu nog het weer.
* Goed motor vermogen hebben in mn scooter.
* Minder vallen
* Podium's of jodium
* Top 5 @ klasenment
* Veel LOL

Gr Kerv-:-
 
Last edited:
Ik blijf nog een jaartje in de standaard klasse.

Bezigheden: scooter nog verder opbouwen
Verwachtingen: top 5 en een heel klein beetje hoop voor de top 3O-)
En verder moet ik maar wat meer de grensen opzoeken denk ik want anders schiet het nooit op.
En like kervin......heel veel LOL

Maar Rik....moet jij er ook wel bijzetten wat je gaat doen he;)
 
Nou vooruit laat ik er ook eens een zinnig iets over vertellen.

Ben samen met Kleck bezig de tweede topscooter op te bouwen. Vordert tot nu toe aardig. De eerste topscooter hebben we inmiddels af :p en heeft de eerste training overleefd. Ik ga iig voor de laatste plaats in de topscooters. Maar eigenlijk hoop ik ergens in de top 20 te verdwalen. En natuurlijk een hoop LOL hebben. Maar met mijn team is dat meestal niet zo'n groot probleem :D.
 
Dani goes top scooter..
wederom voor t Thoms motoren team.

De racer is nog in staat opbouw (zoals te zien in topic)
Einde deze week hoop ik de benzine tank, nieuwe subframe, accu's waterpomp te kunnen plaatsen in t frame.

Het blok staat praktisch in elkaar, moet nog ff de juister vertanding erin knallen en ontsteking en carb.
Dan zal er daarna nog een aardige test periode en evolutie moeten komen om t spul goed competatief te krijgen.
Maar voordat ik over vermogen ga zeuren zal ik eerst maar eens moeten zorgen dat rijvaardigheden perfect zijn.
En daar hoop ik na de vakantie aan te gaan werken door te gaan trainen voor zover mogelijk op de gewone sp.

verwachtingen..... heb geen id, maar hopelijk top10
 
* standaard klasse, de scooter is bijna klaar
* trainen voor het begin van het seizoen
* elke wedstrijd aanwezig zijn
* winnen :p
en natuurlijk weer veel plezier maken met mede race moat'n :)
 
mijn scooter staat nog bij Koopmans en is bijna klaar , zodra die terug is ga ik een paar keer trainen om weer iets in het ritme te komen, ik hoop meer plezier te hebben dan vorig jaar, mja dat was het beginjaar......

ik hoop dit jaar meer wedstrijden te doen dan vorig jaar
 
Gilbert gaat zich dit jaar proberen volledig in te zetten in de topscooterklasse. Eerste training is dus een feit en was nat maar geslaagd :) Scooter is klaar voor het seizoen dus er zullen de komende 5 weken hopelijk meer trainingen plaats gaan vinden. Hangt natuurlijk van het weer en beschikbaarheid van circuits af. Hopelijk dit jaar op een positieve manier kennis maken met het fenomeen topscooter en natuurlijk veel plezier aan het racen beleven met mijn trouwe team BART racing ;)
 
Ik ben der ook weer bij, in de topscooter uiteraard, moe nog wat kleine dingetjes doen, voorrem ontluchten en borgen, achterremkabeltje monteren. Donderdag naar DPR m'n uitlaat ophalen en dan kunnen we zien wat het doet..
 
dat je 1 wedstrijd mag schrappen?

wel beter, als je een keer bent verhinderd, uitvalt of slecht finished kan je die mooi laten wegvallen :)
 
Originally posted by melf #50
mijn scooter staat nog bij Koopmans en is bijna klaar , zodra die terug is ga ik een paar keer trainen om weer iets in het ritme te komen, ik hoop meer plezier te hebben dan vorig jaar, mja dat was het beginjaar......

ik hoop dit jaar meer wedstrijden te doen dan vorig jaar
wordt je scooter ook zwart? of blijven het de zelfde melf kleurtjes :)
 
nee, het blijven de Melf kleurtjes , en Inne , mijn scooter hoef je toch het hele jaar niet meer te zien? je bent er zelfs mee op stap geweest!

ik wil eerst lekker trainen , mischien nu eindelijk wat grenzen verleggen! en Melf kleurtjes op het asfalt achterlaten , dit keer zonder Dani.......................
 
Back
Top