Pottendijk ( nieuw weerdinge )meeting 29 april

einneb

cr80 cilinder erop!!
Pottendijk ( nieuw weerdinge ) sobw races 29 april

hallo mensen.

zijn er nog brommer rijders, die naar het pottendijk cirquit komen op 29 april.
voor meer info check: www.sobw.nl

het zijn dus brom/scoot races. van de sobw

check men site ff, www.darkracer.tk
klik forum, en meld ff als je komt.

alvast bedankt, en mischien tot ziens

( ps geen meeting dus ) alleen ff wat bezoekers lokken :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je wilt een meeting organiseren ? het is dus alleen nog maar een idee ?
zodra er concrete plannen zijn denk ik dat je een stuk serieuzer word genomen.
 
als ik jou was zou ik eerst even contact opnemen met de sobw.
zij huren namelijk het circuit met parkeerterein dus ik weet niet of die mensen het hier wel mee eens zijn?
 
dat weet ik zo goed als zeker van niet :X

ik denk dat bennie denkt dat een meeting gewoon een samenkomst is van jongeren op brommers die met elkaar hebben afgesproken.

een meeting moet als je het goed organiseerd in overleg gaan met degene van wie het terrein is , de gemeente , eventueel de politie en moet dusdanig georganiseerd zijn dat evenetuele bijkomstigheden van te voren geregeld zijn danwel ter plekke geregeld kunnen worden.

ik weet zo al dat de sobw niks met meetings te maken wil hebben , Piet zal het min of meer een worst zijn maar wel goed gepland dan.

het terrein van circuit Pottendijk staat vol met sobw mensen, daar kun je al niet terecht , dus ik zou niet weten waar je het dan wilt doen.

ik zeg dit zodat het duidelijk is dat je niet zomaar even een meeting uit de lucht kunt halen , ik ben dus nu al 3 jaar en kom nu voor het 4e jaar bij de sobw ,ik weet dat daar in principe geen meetings worden gehouden tenzij illegaal...

oh btw , als er iemand is die wat weet over meetings , sprints wedstrijden etc. etc. dan is het Razma...
 
Last edited:
melf #50 said:
dat weet ik zo goed als zeker van niet :X

ik denk dat bennie denkt dat een meeting gewoon een samenkomst is van jongeren op brommers die met elkaar hebben afgesproken.

een meeting moet als je het goed organiseerd in overleg gaan met degene van wie het terrein is , de gemeente , eventueel de politie en moet dusdanig georganiseerd zijn dat evenetuele bijkomstigheden van te voren geregeld zijn danwel ter plekke geregeld kunnen worden.

ik weet zo al dat de sobw niks met meetings te maken wil hebben , Piet zal het min of meer een worst zijn maar wel goed gepland dan.

het terrein van circuit Pottendijk staat vol met sobw mensen, daar kun je al niet terecht , dus ik zou niet weten waar je het dan wilt doen.

ik zeg dit zodat het duidelijk is dat je niet zomaar even een meeting uit de lucht kunt halen , ik ben dus nu al 3 jaar en kom nu voor het 4e jaar bij de sobw ,ik weet dat daar in principe geen meetings worden gehouden tenzij illegaal...

oh btw , als er iemand is die wat weet over meetings , sprints wedstrijden etc. etc. dan is het Razma...

jullie hebben gelijk ja. klopt

ik bedoel niet egt een meeting, maar gewoon wat mede brommer rijders latenkomen.
als bezoekers.

en trouwens, melf? wat bedoel je met?::

ik weet dat daar in principe geen meetings worden gehouden tenzij illegaal...??
 
Volges mij als je daar vraagt om mede brommer rijders dan wordt het een dikke chaos aangezien iedereen denkt dat het een meeting is
Lees: doeloos rijde op achterwiel zonder helm enz enz..

mja iig suc6:)
 
Back
Top