Nieuw seizoen SOBW 2004

Ik ga eerste jaar Standaard klasse rijden...

Moet nog een hoop gebeuren aan de scoot aangezien die nog vrij veel uit elkaar ligt...

Verder hoop k veel lol te hebben, en mocht er een A-klasse plaats in het verschiet liggen komend seizoen dan ben k tevreden :)
 
Originally posted by EGT
Ik ga eerste jaar Standaard klasse rijden...

Moet nog een hoop gebeuren aan de scoot aangezien die nog vrij veel uit elkaar ligt...

Verder hoop k veel lol te hebben, en mocht er een A-klasse plaats in het verschiet liggen komend seizoen dan ben k tevreden :)

Ik ben benieuwd:)
 
Originally posted by EGT
Ik ga eerste jaar Standaard klasse rijden...

Moet nog een hoop gebeuren aan de scoot aangezien die nog vrij veel uit elkaar ligt...

Verder hoop k veel lol te hebben, en mocht er een A-klasse plaats in het verschiet liggen komend seizoen dan ben k tevreden :)
Kijk eens aan, eindelijk iemand die met beide benen op de grond staat!
(Daarmee doel ik op een aantal anderen die ik ken die ook gaan racen, die gaan er vanuit elke race top 10 te rijden zonder ervaring oid :? )
Erik, veel suc6 en voor de rest van het gezelschap... Gaan we op Valkenswaard weer aan de bbq? :*
 
Vandaag weer een cilinderkop, RS 24-10 en een kappenset afgeschreven op Emmen. Maar heb lekker kunnen trainen vandaag.

Mol uiteraard gaan we met jou weer aan de bbq
 
Hmmmz, dat zijn de jammere dingen die er ook bijhoren. Aan de andere kant. Beter dat het nu gebeurd dan tijdens de 1ste race.
 
Originally posted by BART#21
Vandaag weer een cilinderkop, RS 24-10 en een kappenset afgeschreven op Emmen. Maar heb lekker kunnen trainen vandaag.

Mol uiteraard gaan we met jou weer aan de bbq

Gebeurde het in de kou op a'dam niet gebeurt het hier. Erg jammer Rik:'(
 
Tnx MOL..

Bart erg klote om te horen (heb je trouwens PM gestuurd)

Maar jullie zijn nu al druk in de weer met trainen etc??

Woeii...

Volgens mij moet k er wat meer vaart achter zetten om scoot btje op te bouwen... ;)
 
ik heb mijn scooter (met die Melf kleurtjes zoals Dani zegt) ook nog niet weer , heb gister wel al langs de baan gestaan , gaat weer de goeie kant op! ff lekker kou kleumen met het Bart team....
 
Zozo iedereen druk aan het slopen.

Topscooter:

Papalossi Tuned

Verstand nog niet gevonden.

Kleur: heel lelijk 8)

Dus dat wordt wer gezellig.

Oja de zomer stop is voor mij niet aanwezig aangezien ik 1 week na de laatste wedstrijd in Spa sta en 2 weken daarna weer in Holland.

Goed geregeld.

Ciao

@lex
 
Back
Top