This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuw seizoen SOBW 2004

Waar heb je dat gezien/gehoord dan dat Lydia bij het J.P.S. racingteam zou zitten?
(En waarom komen er gelijk reacties met gefeliciteerd en wordt er dus meteen aangenomen dat het zo is vraag ik mij af)
[/B]

 
Originally posted by Razma
het staat zelfs ergens in dit topic geloof ik 8P

waarom deed de scooter het niet btw?

Ik had wat onenigheid met haar carb. Kon er niet echt meer uitkomen. Ben tot aan haar eerste training aan de gang geweest maar het mocht niet baten.

Maar wie zegt nou dat mijn BART meisje bij JPS rijdt ?????
 
was een loze uitspatting van emoties van iemand die zich niet kan voorstellen dat iemand op de pre-seizoen training haar scooter in Moto GP anonymous racing black spuit. 8)
 
wat ik zij was meer persoonlijk tegen lydia bedoelt.

en als je wat sneler van begrip was zag je dat ik die opmerking gemaakt had toen ik haar in arkel had zien rijden!!

simpel toch

was meer een dolletje dan waarheid!

groeten rob
 
Originally posted by melf #50
als je bij mij maar niet "normaal" gaat doen.............


Nee, dat doe ik alleen bij een select groepje. Ik heb nu zo mijn voorkeuren voor bepaalde personen.
 
Ik zou je eigen sportieve rijstijl gewoon behouden Patrick, degenen die "normaal" rijden lopen vanzelf met hun hoofd tegen de muur, hoe "sportief"ze zelf ook denken te zijn
 
Originally posted by Mol
Ik zou je eigen sportieve rijstijl gewoon behouden Patrick, degenen die "normaal" rijden lopen vanzelf met hun hoofd tegen de muur, hoe "sportief"ze zelf ook denken te zijn
ben ik het volkomen mee eens, beter een goede verliezer als een slechte winnaar!!
 
Originally posted by Razma
Valkenswaard.. zie kalender ST.net

En ook Veldhoven (Eindhoven) en Venlo liggen in de buurt van Belgie...

Ik hoorde trouwens dat er een gerucht de ronde deed dat JPS zijn blokken heeft laten tunen bij Twins. Dat er daarom zo goed gereden werd door Ron Steenwinkel.

Ik vond het een erg onwaarschijnlijk verhaal, misschien kan Anthony of Patrick hier even duidelijkheid brengen?
 
Originally posted by melf #50
hoe bedoel je?

gaat niet door i.v.m. vergunningen. Hiervoor in de plaats wordt er gereden op Pottendijk (Wat voor ons gruwelijk ver weg is).

Dit was tenminste bekend gemaakt tijdens de prijsuitreiking.
 
beter voor mij , is mijn "thuiscircuit" daar heb ik lekkere ervaringen mee (behalve die met Dani) , is dan ook een lekker baantje om te blazen............

@94 , ga je daar eerst nog trainen dan? ik woon vlakbij en kom dan natuurlijk even langs (of ga zelf trainen)
 
Ik wist niet dat je tegenwoordig met een crosstuurtje mag rijden, afgelopen jaren mocht dat toch niet?
 
tja, je mag nu ook met binnenrotor rijden ................

voor een tijdje terug alleen maar met cilinders onder de 300 gulden............

(std klasse dan)
 
Originally posted by Boyd
Ik wist niet dat je tegenwoordig met een crosstuurtje mag rijden, afgelopen jaren mocht dat toch niet?
Al maak je zelf een alu stuur, wat er in de regelementen staat is dat het sterk origineel gelijkend moet zijn. De eerste keer dat er iemand mee aankwam werd het afgekeurd, toch weer niet enz... Nu worden er kapjes op gezet waardoor het redelijk op een std. stuur + kappen past.
Waar nou precies de grens ligt weet ik ook niet
 
Mischien een overbodige vraag, maar toch!!

waarom wordt er maar 1 rijder verplicht (meestal de tijdsnelste in kwalificatie) mengsel te gebruiken van de SOBW.
is het Bijvoorbeeld niet eerlijker om de eerste 3 rijders dit te verplichten, er ontaat op deze manier wel een helderder beeld, en werkt in de breedte ook eerlijker.
in andere race sporten is dit wel gebruikelijk!