Nieuw seizoen SOBW 2004

Originally posted by Mol
Het weekend was zeker super, maar Beresnel wie ben je dan? Hier brand je de hele wereld af, maar jezelf dan ff voorstellen als ik naast je sta durf je niet ofzo?

MOL ik brand zeker niet de hele wereld af als je de moeite neemt om ff te lezen , dan zie je zelfs dat ik leroy verdedig!!!
Verbranden!? leg dan ff uit wie ik verbrand??

over voorstellen gesproken, op de Meeting in oisterwijk heb ik mij aan je voorgesteld, ik was samen met Thomas en we hebben gesproken over NX !!! Moet ik mij iedere keer voorstellen ??

Ik heb inderdaad met Kerv en daniel gesproken, en geloof me ik verbrand Niemand!!
 
Originally posted by Hessman
Die jongen moet eens gaan accepteren dat er snellere rijders dan hem zijn, en niet gaan huilen als hij een keer 2e wordt.
Doel je op leroy of op patrick ?

Want patrick heeft de snelste tijd van leroy met een halve secconde verbeterd. Dit had Mol al in de morgen voorspeld.

Verder vind ik dat Mol gelijk heeft, Patrick klaagt niet over zijn resultaat en al zeker niet over de valpartij. Die inschatting heeft hij zelf fout gemaakt. Het gaat over acties op het rechte stuk.
Patrick is te sociaal geweest naar het blijkt.

Gelukkig is er nog een heel seizoen te gaan en patrick heeft al weer een belangerijke les achter de rug.


;)
 
Originally posted by Beresnel
MOL ik brand zeker niet de hele wereld af als je de moeite neemt om ff te lezen , dan zie je zelfs dat ik leroy verdedig!!!
Verbranden!? leg dan ff uit wie ik verbrand??

over voorstellen gesproken, op de Meeting in oisterwijk heb ik mij aan je voorgesteld, ik was samen met Thomas en we hebben gesproken over NX !!! Moet ik mij iedere keer voorstellen ??

Ik heb inderdaad met Kerv en daniel gesproken, en geloof me ik verbrand Niemand!!
Ik zou echt niet weten wie je bent. Mijn woordkeuze klopt misschien niet helemaal, daarom begrijp je me verkeerd maar we komen er wel uit met ze allen :*
Heb je niet een hele schattige foto van jezelf? Dan weet ik het vast weer ;)
 
Originally posted by Twin
Doel je op leroy of op patrick ?

Want patrick heeft de snelste tijd van leroy met een halve secconde verbeterd. Dit had Mol al in de morgen voorspeld.

Verder vind ik dat Mol gelijk heeft, Patrick klaagt niet over zijn resultaat en al zeker niet over de valpartij. Die inschatting heeft hij zelf fout gemaakt. Het gaat over acties op het rechte stuk.
Patrick is te sociaal geweest naar het blijkt.

Gelukkig is er nog een heel seizoen te gaan en patrick heeft al weer een belangerijke les achter de rug.


;)

leroy uiteraard! Patrick is juist de betere rijder..
Het blijft uiteraard racen, maar opzettelijk hinderen/afsnijden wat leroy doet ,alleen maar gevaarlijk en een teken dat je niet met je verlies kan omgaan.
 
Originally posted by Twin
Verder vind ik dat Mol gelijk heeft, Patrick klaagt niet over zijn resultaat en al zeker niet over de valpartij. Die inschatting heeft hij zelf fout gemaakt. Het gaat over acties op het rechte stuk.
Patrick is te sociaal geweest naar het blijkt.
Hij is niet te sociaal geweest. Leroy was imo asociaal, maargoed volgende race beter.
Patrick kan hard rondjes rijden en blijven rijden, nu nog leren inhalen en hij kan heeel ver gaan komen :)
 
Originally posted by melf #50
nu weet ik nog niet wie Beresnel is..................

ik heb de hele Twins tent gemist trouwens............

Komt goed Melf volgende keer loop ik met een spandoek! :) :)
 
Hoi neo's #52 #53!

Waar heb je dat gezien/gehoord dan dat Lydia bij het J.P.S. racingteam zou zitten?
(En waarom komen er gelijk reacties met gefeliciteerd en wordt er dus meteen aangenomen dat het zo is vraag ik mij af)
Waar kwam dat fabeltje vandaan?

Het is namelijk niet waar zoals jullie gisteren hebben kunnen zien.

Niet dat ik het erg had gevonden ik vind haar een leuke meid.

(De scooters zijn niet mat zwart maar metallic zwart.
Er zit wel degelijk een glanslak overheen maar niet echt goed te zien..al glimmen een paar van de scooters dit jaar wat meer)
 
Originally posted by Mol

Patrick kan hard rondjes rijden en blijven rijden, nu nog leren inhalen en hij kan heeel ver gaan komen :)

Daar moet ik inderdaad aan gaan werken.
Ik mag hierbij ook nog opmerken dat ik dergelijke acties nog nooit eerder mee heb gemaakt.
Persoonlijk vind ik het onsportief, maar ik heb van velen doorgekregen dat het normaal is. Nou, dan moet ik misschien ook maar "normaal" gaan doen.
 
Back
Top